סקר אחרי הפיצול בשמאל: כמה מקבלת לבני אם היא חוברת לגנץ?

סקר מנדטים ראשון אחרי פירוק המחנה הציוני: העבודה כמעט שומרת על כוחה, לבני על גבול אחוז החסימה ופוגעת בגנץ ולפיד, הליכוד מוביל בהפרש ענק. הפרש של שבעה אחוז בלבד בין נתניהו לגנץ בהתאמה לראשות הממשלה, לפיד הרחק מאחור

לאחר הפיצול בשמאל והריצה הנפרדת של העבודה והתנועה, סקר של 'החדשות' הערב מגלה כי העבודה מקבלת 8 מנדטים והתנועה בראשות ציפי לבני עם 5 מנדטים. במקרה של חבירה בין גנץ ללבני השניים מקבלים 15 מנדטים. על פי סקר 'כאן חדשות' לבני לא עוברת אחוז החסימה.

התוצאות המלאות של סקר 'החדשות', הליכוד עם 31 מנדטים, חוסן לישראל 12, הרשימה המשותפת 12, יש עתיד עם 10, העבודה עם 8 מנדטים, יהדות התורה 7, הימין החדש 6, ש"ס 5, מרצ 5, כולנו 5, ישראל ביתנו 5, גשר 5, התנועה 5, הבית היהודי 4.

בסקר מנדטים שמתפרסם הערב ב'כאן חדשות' ונערך על ידי TNS מראה תוצאות אחרות. הליכוד עם 28 מנדטים, חוסן לישראל עם 14, יש עתיד עם 13, הרשימה המשותפת 12, הימין החדש 9, העבודה 7, יהדות התורה 7, כולנו 7, שס 6, גשר 6, מרצ 6, ישראל ביתנו 5, התנועה והבית היהודי לא עוברות את אחוז החסימה.

הסקר של 'החדשות' שנערך ע"י מכון מדגם בשיתוף iPanel של ד"ר מינה צמח ומנו גבע שאלה גם מי אתה רוצה שיהיה ראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות, נתניהו או גנץ? בנימין נתניהו 35%, בני גנץ 28%, אף אחד מהם 27%, לא יודע10%. על השאלה מי מי אתה רוצה שיהיה ראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות, נתניהו או לפיד? בנימין נתניהו 38%, יאיר לפיד 17%, אף אחד מהם 37%, לא יודע 8%.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך השם כל השמאל לא יצליח להקים ממשלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו