Noam Revkin Fenton/Flash90

גנץ על הקווים: סגור עם יעלון, מדבר עם לפיד וביעות משפטיות עם אבקסיס

יו"ר מפלגת חוסן לישראל, בני גנץ, שהשיק אתמול את קמפיין הבחירות, ממשיך לשתוק. בינתיים, גנץ מנהל מגעים מתקדמים לחבירה עם יעלון, החבירה עם אורלי לוי עדיין על השולחן אך נתקלת בבעיות והרמטכ"ל לשעבר שומר את אופציית לפיד על השולחן

המשא ומתן בין יו"ר מפלגת חוסן לישראל בני גנץ ליו"ר מפלגת תל"מ משה (בוגי) יעלון לריצה משותפת לכנסת, נמצא לקראת חתימה והם עשויים להכריז על כך כבר בקרוב, כך דווח הבוקר ב'ידיעות אחורונות'. עוד דווח כי המגעים אחרים שניהל לאחרונה גנץ עם אורלי לוי-אבקסיס הושעו בגלל בעיה משפטית.

במקביל, גנץ ממשיך על פי הדיווח את המשא ומתן והפגישות עם יאיר לפיד. "הוא שומר את הערוץ הזה כרלוונטי", נאמר בדיווח. מנגד, על פי הדיווחים הוא דחה את הפרשות של חבירה לציפי לבני שנתפסת כשמאלנית.

בתוך כך, גנץ השיק אתמול את הקמפיין שלו תחת הסלוגן "ישראל לפני הכל", אבל מתברר שהסלוגן זהה לחלוטין אחד לאחד לקמפיין של ראש עיריית גבעתיים רן קוניק מהבחירות האחרונות שהסתיימו רק לפני שלושה חודשים.

על פי סקר שפורסם אתמול ב'וואלה' 40% מאוכלוסייה סבור כי גנץ הוא איש מרכז, 11% חושבים כי הוא איש ימין, 23% מגדירים אותו כאיש שמאל ו-26% השיבו כי לא יודעים. הסקר שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' פילח גם את המשיבים לפי המפלגות, כאשר 39% מהמשיבים שהגדירו עצמם כמצביעי ליכוד ענו כי גנץ הוא שמאלני, בעוד ו-48% ענו כי לא מסכימים עם קביעה זו, 26% ענו כי הוא איש מרכז ו-22% ששייכו אותו דווקא לימין.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו