נתניהו על חשיפת 'החדשות' נגדו: "דווקא כתב הגנה מצוין"

בתגובה לחשיפה על "ניסיון החיסול הפוליטי" שניסה לבצע בבנט במהלך בחירות 2013, שיגר ראש הממשלה תגובה חריפה במהלכה האשים את חברת החדשות באי-דיוקים, הטיה ושקרים. לטענת נתניהו, העובדות בכתבה דווקא מפריכות את האישומים נגדו

תגובה חריפה: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב אמש לחשיפת חברת החדשות על תוכניתו "לחסל" פוליטית את בנט בבחירות 2013.

"גיא פלג וחדשות 12 שידרו הערב עוד כתבה שקרית נגד ראש הממשלה נתניהו, במסגרת מסע התעמולה היומי שלהם", נאמר בתחילת התגובה. בהמשך נכתב: "הם רק שכחו לציין שב-2013, השנה שממנה גיא פלג הביא כתבות מוואלה, ראש הממשלה נתניהו לא כיהן כשר התקשורת, לא לפני הבחירות ולא אחרי הבחירות, ומיזוג בזק-יס כלל לא עמד על הפרק. כל זה קרה רק שנתיים מאוחר יותר!".

לטענת נתניהו, "הכתבה, על אי-דיוקיה הרבים, היא דווקא כתב הגנה מצויין. היא מוכיחה שאין שום קשר בין הניסיונות של אלוביץ׳ המתוארים בכתבה להשפיע על הסיקור בוואלה, לבין הטבות שהיה ברור שאין ביכולתו של ראש הממשלה נתניהו לתת".

עוד מתגובת נתניהו: "חדשות 12, כהרגלם, צינזרו גם הערב את תגובתנו. הנה תגובתנו המלאה. שימו לב שהם בחרו להשמיט את הפסקה על ההדלפות הפליליות מהחקירה וכן להשמטת הכותרות הארסיות שכמוהן קיבל ראש הממשלה נתניהו במאות דוגמאות בוואלה:

ערב ערב משדרים הדלפות בלתי חוקיות מתוך חומרי החקירה, עבירה שדינה עד שלוש שנות מאסר. האם מישהו יחקור? אין סיכוי. ראש הממשלה לא מכיר את התכתובות שהצגתם ואנחנו קובלים על הניסיון להציג לציבור מצג שווא.

אתר וואלה היה ונשאר אתר שמאל קיצוני עויין מאוד כלפי ראש הממשלה נתניהו וכלפי משפחתו. הנה כמה דוגמאות לכותרות בוואלה בתקופה שבה נטען באופן אבסורדי שראש הממשלה שלט באתר:

״נתניהו יגדיל את מעגל השכול״, ״מעגל הכשפים האכזרי של נתניהו״, ״בזבזנות מופרעת של נתניהו״ ועוד מאות כתבות ארסיות ומרושעות.

מגוחך לטעון שנתניהו, האיש המושמץ ביותר בתולדות התקשורת הישראלית, מואשם בשוחד לא על מעטפות, לא על כסף, אלא סיקור אוהד בגלל שתיים וחצי כתבות בוואלה.

אם סיקור אוהד זה שוחד, איך לא נחקרו 43 שרים וחברי כנסת שקידמו עבור נוני מוזס את החוק לסגירת ״ישראל היום״ שהיה מכניס לכיסו של מוזס מאות מיליונים ובתמורה קיבלו ממנו סיקור אוהד ומלטף".

התמונה המעובדת שצורפה לתגובת נתניהו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו