צילום: מתוך הסרטון

גנץ vs בנט ושקד: "איזו ממשלת נתניהו תרצו – ימין חדש או שמאל חלש?"

אחרי שראשי המפלה תקפו את מדיניותו של יו"ר מפלגת 'חוסן לישראל' כעת ב'ימין החדש' יוצאים בסרטון קמפיין רשמי בשאלה: "איזו ממשלת נתניהו תרצו" • בסרטון מוצגים תפיסות ההכרעה ביטחונית הפוכות של חבר הקבינט והרמטכ"ל לשעבר

במפלגת 'הימין החדש' פתחו במתקפה על הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, כשבתחילה היה זה התבטאויות של ראשי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד, אך כעת הם יוצאים בסרטון רשמי קמפיין חדש סביב השאלה: "איזו ממשלת נתניהו תרצו – ימין חדש או שמאל חלש?"

בסרטון מצוטט יו"ר מפלגת חוסן, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, אומר: "אף אזרח (פלסטיני) לא נפגע מהתקיפה עצמה, אבל סיכנתי חיילים בשביל לוודא את זה", כשלעומת זאת מצוטט השר נפתלי בנט אומר: "עדיף לחטוף גינויים על הרג משגרי עפיפוני אש, מלהספיד ילדים ישראלים".

סרטון זה מצטרף, כאמור, לדבריה של שרת המשפטים איילת שקד, כפי שאמרה היום בפתח ישיבת הממשלה: "היום פורסם שבוגי (יעלון) וגנץ מתאחדים, בפעם הקודמת שהם היו ביחד זה נגמר עם 30 מנהרות טרור בדרום", והוסיפה, כי "הבחירות הקרובות זה מאבק בין תפיסת התקו של גנץ, לבין תפיסת הניצחון של בנט".

אמש, מוצ"ש, אמר יו"ר השר נפתלי בנט בראיון ל'החדשות, כי "השאלה היא מי יהיה בקבינט גנץ או בנט לצד נתניהו. גנץ שלעצמו הוא איש טוב, אבל תפיסת התיקו שלו מסוכנת לישראל".

ב'חוסן לישראל' הגיבו לדבריו של בנט ואמרו: "מי שנכנע ומעביר מזוודות כסף לחמאס – עדיף שישתוק". ב'ימין החדש' הגיבו לתגובה זו ואמרו, כי "גנרל ה'תיקו' שמעדיף את חיי האויב על פני חיי הגולנצ׳יקים, מוטב שימשיך לצייץ, כי לנצח הוא לא יודע".

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו