צילומים: דוברות המשטרה

זוועה בירושלים: בית הכנסת וספרי התורה הושחתו • תיעוד כואב

אלמונים חדרו הלילה לבית כנסת 'שיח ישראל' בקרית יובל בירושלים, השחיתו את הריהוט במקום, פרצו את ארון הקודש שפכו חומצה על ספרי התורה והשליכו אותם בביזיון על הרצפה • "מעולם לא ראיתי דבר כזה מזעזע" • תיעוד

מחזה מחריד בקרית יובל: מתפללי בית הכנסת 'שיח ישראל' שבשכונה הירושלמית הזדעזעו לגלות כי בבית הכנסת שלהם נפל קורבן לוונדליזם מזעזע שמזכיר תקופות אחרות.

במהלך הלילה נכנסו פורעים לבית הכנסת והשחיתו את הרכוש במקום. הם לא עצרו בכך ופנו בהמשך לארון הקודש אותו הם פרצו בעזרת דיסק. לאחר מכן הם שפכו חומצה על ספרי התורה והשליכו אותם בביזיון רב על הרצפה.

"במהלך הלילה, התקבל דווח על פריצה וגרימת נזק לבית כנסת באזור קריית יובל, מיד עם קבלת הדיווח הגיעו למקום כוחות משטרה, טכנאי זיהוי ונפתחה חקירה", נמסר מהמשטרה.

סגן ראש עיריית ירושלים, ישראל קלרמן, מסר: "אסור לעבור לסדר היום עם ביזיון וחילול כבוד שמים בפריצה הנוראה הלילה לבית הכנסת בשכונת קריית יובל וזריקת ספרי תורה על הרצפה. מחזה קורע לב. שוחחתי כעת עם בכירים במשטרת ירושלים, והם עמלים בכל המישורים להביא לתפיסת החשודים".

ח"כ מיכאל מלכיאלי: "כואב הלב לקום בבוקר ולשמוע על חילול בית הכנסת בשכונת קריית יובל, ברמה בזויה של פריצה לארון הקדוש ושפיכת חומצה.אני סמוך ובטוח שמשטרת ירושלים תשקיע את כל האנרגיה והמשאבים על מנת למצוא את אותם פורעים, שבמקומם מאחורי סורג ובריח".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הבוקר התוודענו למקרה מזעזע של חילול בית כנסת והשחתת ספרי תורה בקרית יובל. אירוע חמור שמזכיר תקופות אפלות של העם היהודי, לא ניתן לפשעים כאלה להתרחש בימינו. שוחחתי עם ממ"ז ירושלים כרגע ואני בטוח שמשטרת ישראל תשים ידה במהרה על הפושעים!"

ח"מ העיר ירושלים מטעם סיעת ש"ס, שמואל מרציאנו, אמר בראיון ל'קול חי': "אני מתפלל בבית הכנסת הזה. עדיין רועד כולי. אני שומע הרבה על אנטישמיות בחו"ל, ומסתבר שבירושלים עיר הקודש זה גרוע הרבה יותר. מעולם לא ראיתי דבר כזה מזעזע".

צילומים: דוברות המשטרה ויונתן סינדל / פלאש 90

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי! נורא ואיום! לראות את התמונות
צריך שאלת חכם אם צריך להתענות

בושה וחרפה שהצלם הקדים לצלם במקום להרים את הקודש

לכבוד המערכת שלום וברכה.
לטעמי לא ראוי לפרסם את התמונות הנוראות בהן נראים ספרי התורה מושלכים על הרצפה בבזיון. זה ביזוי כבוד הקודש. מספיק בתיאור מילולי.
בהצלחה.

מזעזע!!!
שומו שמים
בעוונותינו בדיבור בבתי כנסיות איך שודדנו
ממש מצמרר.

נ.ב. הצלם כנראה לא הורשה לגעת לפני שהמשטרה תביא מז"פ והכל חייבים לתפוס את העבריינים.

ממש מזכיר לי את צא"י רמת אהרן לפני 16 שנים בשריפה הנוראה של ספרי התורה

נראה שיל זה בדיוק נאמר "עת לעשות לד' הפרו תורתך"
ואפרש. הרגש שלנו כהה. ורק מראה עיניים יועיל ממשמע אוזניים.

ראו למראה עיניכם את הזוועה הנוראה שקרתה כאן. לא אוכל לשאת פניי לראות זאת.
הכיצד??? יהודים לא עשו זאת אלא ערב רב ומשחיטים למיניהם הכופרים בעם הנבחר.
אין מילים לתאר. הרי זה עמלק בהתגלמותו וזכר לשואת היהודים. צריך להתכסה מייד בשק ואפר ולצאת לרחובה של עיר.ולקבל ת ע נ י ת על עצמנו.
מה עשינו ובמה חטאנו שכך?
רחמנא לצלן.

מזעזע ביותר?? צריכים להתחזק בקדושת כל בתי הכנסיות בכל המשתמע מזה

מזעזע ביותר?? צריכים להתחזק בקדושת כל בתי הכנסיות בכל המשתמע מזה
שאל פעם מישהו את הרב מדוע בדורות הקודמים גוי היה רואה יהודי עם תפילין היה מפחד ממנו אבל היום לא מפחדים אדרבא נכנסים והורגים יהודים באמצע התפילה ענה ואמר להם התשובה פשוטה : *אם אנחנו לא מפחדים שיש לנו תפילין בראש ומדברים וכו' אז הגוי יפחד?* אני חוזר צריכים לעורר את העניין הנ"ל.

זה מזכיר את התמונות של ליל הבדולח ממש מזעזע

מזעזע!!!
לא נראה לי מתאים לפרסם את התמונות של ספרי התורה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו