צילום: דוברות המשטרה

ניסיון פיגוע דקירה בירושלים, המחבלת חוסלה • צפו בתיעוד

מחבלת פלסטינית רצה עם סכין לעבר מחסום א-זעים, בין ירושלים למעלה אדומים, וניסתה לדקור חייל. היא נורתה למוות על ידי מאבטח אזרחי. לא היו נפגעים באירוע. מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי נמצא בזירה ומקיים הערכת מצב

מחבלת הגיעה הבוקר למחסום א זעיים בירושלים וניסתה לדקור את אחד מאנשי כוחות הביטחון הנמצאים במקום, כוחות נוספים שהיו במקום ירו לעברה ובחסדי שמים לא היו נפגעים מקרב אנשי הביטחון. המחבלת נורתה ונהרגה. עדי ראייה סיפרו כי המחבלת רצה לעבר מאבטח שעמד במחסום עם סכין והתגובה המהירה של אנשי הביטחון מנעה אסון.

מהמשטרה נמסר כי, "סמוך לשעה 10:15 הגיעה למחסום א זעיים מחבלת כבת 16, תושבת שטחים , שלפה סכין וניסתה לדקור ולפגוע באנשי כוחות הבטחון המוצבים במקום. תגובה מהירה של המאבטחים והשוטרים שהגיבו בירי, הביאה לניטרולה של המחבלת וללא נפגעים מקרב כוחות הבטחון".

מפקד מחוז ירושלים שנכח במקום קיים הערכת מצב והנחה להשיב את פעילות המחסום לשגרה במקביל להמשך פעולות החקירה. עוד נמסר כי, "פריסת כוחות המשטרה המתוגברת במחסומי בכניסה לירושלים נועדה למנוע ולסכל כל ניסיון לפגוע בחפים מפשע. התגובה המהירה, והנחישות המבצעית של הכוחות במחסום, הנה פועל יוצא של ההיערכות המבצעית בכלל גזרות ירושלים, וללא ספק מנעה פגיעה בכוחות הביטחון והביאה לנטרול מהיר של המחבל. משטרת ישראל תמשיך לפעול ולספק הגנה וביטחון לתושבי עיר הבירה והמבקרים״.

צילום: קבוצת מדברים תקשורת ודוברות המשטרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו