סער וארדן. צילום: פלאש 90

המתיחות בליכוד • ארדן: "לא מאמין שסער וריבלין יעשו 'פוטש' לנתניהו"

מנסים לרבע את המעגל: שרי הליכוד מוצאים עצמם נבוכים לנוכח חילופי ההאשמות בין נתניהו לסער. מחד, הם אינם מעוניינים להצטייר כמי שחותרים תחת נתניהו. מאידך, קשה להם להצדיק את הטענות של נתניהו שנשמעות, על פניו, הזויות משהו

המתיחות בצמרת הליכוד: שרי המפלגה מוצאים עצמם נבוכים לנוכח חילופי ההאשמות בין נתניהו לסער. מחד, הם אינם מעוניינים להצטייר כמי שחותרים תחת נתניהו. מאידך, קשה להם להצדיק את הטענות של נתניהו שנשמעות, על פניו, הזויות משהו.

השר גלעד ארדן העניק הבוקר ראיון ל'רדיו ללא הפסקה' וניסה לרבע את המעגל. "אני לא פרשן פוליטי של ראש הממשלה. התרחיש בו הוא זוכה באמון הציבור בבחירות אך מחשש לכתב האישום כנגדו, ראשי מפלגות לא יסכימו לשבת איתו, הועלה גם באולפני החדשות. ראש הממשלה רוצה לוודא שתרגילים שכאלה לא יתרחשו", ניסה ארדן להסביר את חששותיו של נתניהו.

באשר לטענות נגד סער אמר ארדן: "אני מאמין שהנשיא וגם גדעון לא יעשו דבר כזה, את רצון העם צריך לכבד. מכיוון שבפוליטיקה הישראלית אי אפשר לומר ששום דבר בלתי אפשרי, אז אני מאמין שראש הממשלה נערך גם לסיטואציה הזו".

ארדן התייחס לאמירתה השנויה במחלוקת של בכירה לשעבר בפרקליטות המדינה ואמר: "זה מזעזע לשמוע אמירות כאלה. אני רוצה להאמין שדין אחד לכולם וקצב הטיפול לא אמור להיות שונה בגלל מעמדו של אדם. אולי יש גם צדק בדבריה, כשאני רואה את פרשת גל הירש, והדחיפות שהייתה ליועץ לפתוח בחקירה איתו שלא נסגרת אז אני אומר לעצמי שיש בעיה קשה במערכת אכיפת החוק שלנו. אם לא מצליחים לצבור ראיות כדי להגיש נגדו כתב אישום צריך להניח לאדם ולסגור את התיק".

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו