צילומים: Gili Yaari/FLASH90 ו

לפיד הציע לגנץ רוטציה, אך הוא מעדיף חבירה לאבקסיס

יו"ר יש עתיד העביר מסר שהוא מוכן לוותר על המקום הראשון בחיבור - אבל באופן זמני. על רקע הסקרים המחמיאים בחוסן לישראל בינתיים מהססים לקבל את ההצעה, ומעדיפים חבירה לאורלי לוי-אבקסיס. "החליט אסטרטגית שהוא לא רוצה איחוד עם לפיד"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד העביר מסר לפיו הוא מוכן לרוטציה עם בני גנץ, כך דווח ב'החדשות'. ביש עתיד רואים את ההצעה כנדיבה, מאחר שלפי הסקרים הנוכחיים היא מנבאת את השלטון באופן כמעט ודאי – אך בחוסן לישראל דוחים לפי שעה את הדברים ולא משוכנעים שחיבור בין המפלגות יסייע בהגדלת הגוש. ההיסוס במפלגה של גנץ נובע גם בגלל הסקרים, שמצביעים על כך שחוסן לישראל כרגע גדולה בפי שתיים מיש עתיד.

ביש עתיד מסרו בתגובה: הפגישות נערכות בארבע עיניים וכל מי שטוען שהוא יודע מה נעשה – טועה ומטעה. בחוסן ישראל סירבו להתייחס לידיעה.

באתר 'וואלה' צוטטו גורמים המעורים במגעים לפיהם, גנץ "החליט אסטרטגית שהוא לא רוצה איחוד עם לפיד". הם הסבירו כי ב"חוסן לישראל" סבורים שאיחוד בין המפלגות לא יהיה גדול מסך חלקיו, ולכן הם מעדיפים לרוץ בנפרד, ופועלים כעת בעיקר לקידום חיבור עם מפלגת גשר של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס.

יצויין כי במספר סקרים שפורסמו לאחרונה מפלגתה החדשה של לוי-אבקסיס אינה עוברת את אחוז החסימה, בשונה מתחילת המרוץ אז התייצבה על כשישה מנדטים מה שהוביל לסירוב של אבקסיס להצעות של גנץ. ולכן, על פי אותה סברה, הדרך למהלך צפויה להיות קלה יותר. ב"חוסן לישראל" לא הגיבו לדברים, אך גם כך, ההערכה במערכת הפוליטית צופה מיזוגים רק ממש לפני סגירת הרשימות, ולכן בימים הקרובים עשויים שחקנים רבים לחדד עמדות פומביות כחלק מהמשא ומתן המתנהל מאחורי הקלעים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בדיחה לפורים…………….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו