Hadas Parush/Flash90

גנץ: "המטרה – ניצחון בבחירות והקמת ממשלת אחדות" • צפו

יו"ר חוסן לישראל במתקפה על נתניהו: "אני דרוש לאסור את הפגיעה בקוד החשאיות הביטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל שעלולים לסכן את חיילי צה"ל. השימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לצורכי קמפיין הוא חציית קו אדום"

יו"ר 'חוסן לישראל' הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הצהיר היום כי, "בשבועות האחרונים יצאנו יחד למסע ישראלי של תיקון ושל שינוי. מסע שיש לו מטרה ברורה, ישראל חזקה יותר ומאוחדת יותר, ישראל טובה יותר. למסע הזה יש נקודת סיום אחת ויחידה: ניצחון בבחירות והקמת ממשלת אחדות ממלכתית לאומית. זהו היעד, חברים, ויחד אתכם נעמוד בו".

גנץ תקף את ראש הממשלה על הפרת העמימות הביטחונית ואמר כי "ראש הממשלה נתניהו: אנחנו שנינו פטריוטים ועכשיו מתמודדים האחד מול השני. אני מבקש ואני דורש -ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור – הפגיעה בקוד החשאיות הבטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל- עלולים לסכן את חיילי צה"ל".

 

נתניהו: "לא אלך לממשלה עם גנץ, ארכיב קודם כל ממשלת ימין"

 

"השימוש בקודש הקודשים הביטחוני והחשאי שלנו לְצוֹרְכֵי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד. אבל ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור – הפגיעה בקוד החשאיות הבטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל- עלולים לסכן את חיילי צה"ל. השימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לְצוֹרְכֵי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד".

בנאום לראשי המטות תקף את קמפיין הליכוד ואמר כי, "לצערנו, מול התנועה היפה הזו שלנו, אנחנו נחשפים לקמפיין שלילי ושקרי. אבל כל זה לא מרתיע אותנו, להיפך, הם משמיצים ומחלישים ואנחנו מתחזקים ומחזקים. הם מפלגים – ואנחנו מתחברים ומחברים. אין צורך להתרגש – הגל העכור הזה יעלם בתשעה באפריל ונחזור לשפיות. יותר מדי מונח על המאזניים, עתידה של המדינה שלנו. יש כאן דור שלם שרוצה תקווה".

מהליכוד נמסר בתגובה: "האחרון שיכול להטיף מוסר זה בני גנץ שהודה בקולו שסיכן את חייהם של לוחמי גולני למען הפלסטינים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בוקר טוב לאוהבי ה' . לאוהבי התורה וישראל .. מר גנץ אתה מנסה לזכות לכסא מרופד . להבחר בשם ההכפשות והליגלוג . אתה הזוי . כראש ממשלה אתה כמו אהוד ברח . עמוסים בדמיונות שוא להנהיג את ישראל .. תנוח תעתך ודעת השמאל עוד ארבעים שנה . לא ניתן לכם להמיט אסון על העם הנבחר . אתם סכנה לעם ולדמוקרטיה . והכי מסוכנים לדת ישראל ולתורה . לכן אסור בתכלית איסור לבחור בכם . ומיצווה גדולה מאין כמוה לשכנע את העם בשקר שלכם .. למען ייראו לבחור בכם . שכן כל המהות שלכם כסא . כסף . כבוד .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו