עקיבא גלב באלבום אוסף פורימי: ריקוד 365 מס' 2

כאשר הזמר עקיבא גלב הוציא את אלבומו "ריקוד 365" לפני שלוש שנים אפילו הוא לא יכל לדמיין את  ההשפעה על עולם המוזיקה היהודית . מאז הוציא עקיבא את האלבום "רוגע 365", ומספר רב של קטעי וידאו ביוטיוב.

עקיבא נודע מסביב לעולם כאחד מזמרי החתונות המובילים, כך שאין זה פלא שהוא כעת מוציא את האלבום הבא בסדרה "ריקוד 365 מס' 2".
הפעם עובד עקיבא עם המעבד המוכשר ידל ברויר כדי להביא ייחודיות אמיתית לצלילי אוסף הריקודים הזה. באוסף תמצאו 25 רצועות של הלהיטים הגדולים ביותר של השנה האחרונה, כולל: 'אליהו הנביא' של שרולי ליפשיץ, 'ביטחו' של שמולי אונגר וסבבה, 'אדמה' של מאט דאב, 'אש' של שוואקי, 'סיני' של אהר'לה סאמט ו'פדותך' של ברוך לוין. האלבום כולל גם קלאסיקות רבות כמו "הוא כלל" של שרולי ויליגר, 'תזכה למצוות' של ליפא, 'לך אתן' של דדי גראוכר ו'הזמן קוצר' של מידד טסה. אם זה לא מספיק, "ריקוד 365 מס' 2" כולל גם את מקהלה משובחת של יוסי גליק והילדים המוכשרים מלהקת "שיר ושבח" בניצוחו של חיים מאיר פליגמן.

הדובדבן שבקצפת, המיקס והמאסטרינג באלבום נעשו על ידי גרשי שוורץ, הטוב ביותר בתעשייה כדי להבטיח את הסאונד הטוב והאיכותי ביותר.
ריקוד 365 מס' 2 יהיה זמין בשבוע הקרוב ויופץ על ידי "ניגון מיוזיק". עם שני חודשי האדר השנה, זה הזמן להתחיל לרקוד… 365! קרדיטים:
עיבודים מוזיקליים: יידל ברויר ואברומי לונגר
גרפיקה: יוסי צוויג
שיווק: MusicOnTime

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו