צילום: פלאש 90

ברגע האחרון: לסרי חזר בו מהחלטתו להדיח את הסגן מש"ס

ברגע האחרון, ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי חזר בו מהחלטתו להדיח את סגנו משס, אבי אמסלם. לסרי לא יביא לישיבת המועצה את הצעת ההדחה של אמסלם, זאת מחשש שלא תקבל את תמיכת רוב חבי המועצה. בשישי: דרעי פרסם הודעת גבוי לאמסלם

ברגע האחרון, ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי חזר בו מהחלטתו להדיח את סגנו משס, אבי אמסלם. על פי הדיווחים ביום חמישי, לסרי החליט להדיח את יו"ר שס אבי אמסלם מתפקידו כסגן ראש העיר ובכך לגרום בפועל לפרישת שס מהקואליציה. זאת על רקע מלחמות השבת בעיר.

הערב דווח בכלי התקשורת העירוניים כי לסרי חזר בו מהחלטתו ולא יביא מאחר לישיבת המועצה את הצעת ההדחה של אמסלם, זאת מחשש שלא תקבל את תמיכת רוב חבי המועצה. לאחרונה הדיח לסרי את יהודה אבידן המקורב לשס מתפקיד מנכ"ל החברה העירונית חפ"א, כשאילץ את חברי שס להיעדר מההצבעה.

 

זעם באשדוד: המהנדס העירוני צילם בשבת וסולק על ידי התושבים החרדים

 

ביום שישי פרסם יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי הודעת גיבוי לאמסלם: ״אני מגבה באופן מוחלט את יו״ר סיעת ש״ס באשדוד, אבי אמסלם ומביע את הערכתי הרבה לפועלו באשדוד. אמסלם הוא ראש סיעת ש״ס ויישאר בתפקידו והוא ממלא את תפקידו לשביעות רצוני המלאה. אמסלם הביא לתוצאה מצויינת בבחירות למועצת עיריית אשדוד והוא ימשיך לעמוד בראש הסיעה בתמיכתי המלאה״.

כזכור, בשבועות האחרונים התרבו חילולי השבת ונפרצו חומות היהדות בעיר תוך רמיסת כבוד השבת וההלכה וכל זאת בזמן שראש העיר הנו אדם המגדיר עצמו כדתי. במהלך התקופה האחרונה סיקרנו בהרחבה את הדאגה של תושבי העיר החרדים מקצב הגדילה החמור של חילולי השבת בעיר וביזוי ההלכה שחלקם נעשו על פי טענות תושבים, בתמיכת העירייה.

המהלכים שננקטו תוך רמיסת כבוד השבת בריש גלי, גרמו להתערערות ביחסים בין חברי המועצה החרדים לבין ראש העיר לסרי. על פי חלק מהטענות, ראש העיר מאשים את אמסלם בהתססת הציבור החרדי נגדו באופן ישיר. נציין כי בין סיעת ש"ס המקומית לבין לסרי קיים מתח רב מאז הבחירות המקומיות שהתרחשו לפני מספר חודשים על אף ההצהרה של יו"ר ש"ס דרעי על תמיכה באופן חד משמעי ביחיאל לסרי. תמיכה ראשונה מבין כלל הסיעות בעיר.

 

נחשף: הקהילה המסיונרית באשדוד עורכת אירועים במתנ"ס עירוני

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו