Yonatan Sindel/Flash90

שס וג' חתמו על הסכם עודפים: "ימשיכו לפעול יחדיו גם בקדנציה הקרובה"

הודעה משותפת ליהדות התורה וש"ס: יהדות התורה וש"ס חתמו על הסכם עודפים בין שתי המפלגות לקראת הבחירות הקרובות לכנסת. "בשתי המפלגות מדגישים שחתימה על הסכם העודפים מבטאת את שיתוף הפעולה הקיים בין ראשי המפלגות והנציגים"

מפלגת ש"ס חתמה היום (רביעי) על הסכם עודפים עם מפלגת יהדות התורה לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-21 בהודעה משותפת של המפלגות נאמר כי החתימה על הסכם העודפים מבטאת את שיתוף הפעולה הקיים בין ראשי המפלגות והנציגים. וכי ימשיכו לפעול יחדיו גם בקדנציה הקרובה ובתיאום מלא.

כזכור בשבוע שעבר נקבר סופית הרעיון לאיחוד בין שני המפלגות החרדיות, והתקבלה ההחלטה לרוץ בנפרד אגודת ישראל ודגל התורה הגישו את רשימתם. ובהמשך הגישו חברי מפלגת ש"ס את רשימתם העצמאית לכנסת ה-21. אך היום מציגים במפלגות שהאחדות עדיין קיימת למרות הריצה העצמאית, והמטרה משותפת לשני המפלגות להגביר את כוחה של היהדות החרדית בכנסת.

בתוך כך קיים דאגה רבה בציבור החרדי שמפלגת ש"ס לא תעבור חלילה את אחוז החסימה, בגלל קמפיין הגיוועלד שיעשה ראש הממשלה בנימין נתניהו ויגרום לאלפי מסורתיים לנטוש את מפלגת ש"ס ויצביעו למפלגת הליכוד מתוך דאגה לאבד את שלטון הימין. במפלגת ש"ס מודעים לאפשרות הזאת ולכן הם יצאו בקמפיין ענק בעד נתניהו עם הסיסמא "ביבי צריך אריה חזק" המטרה הוא לגרום למצביעים המסורתיים להבין שלהצביע ש"ס יגרום לקבל גם ש"ס וגם ביבי. קמפיין התמיכה הענק של מפלגת ש"ס ברחבי הארץ עלה למפלגה עד כה מעל 2 מליון שקלים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כמו תמיד
וליצמן סגן וגפני ועדה
ודרעי שרים ומשרדים ממשלתיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו