צילום: הדס פרוש / פלאש 90

נתניהו חושש מפייגלין, שמצהיר: "אנחנו לא בכיס של אף אחד"

רה"מ בשיחה סגורה עם מקורביו: "לפי סקרי העומק שלנו, משה פייגלין לוקח מנדט אחד מהליכוד ומנדט אחד מהימין החדש". פייגלין מצדו מבהיר: "אנחנו לא בכיס של אף אחד. אם נהיה לשון מאזנים נדרוש את תיקי האוצר והחינוך"

מפלגת זהות' שהתחילה את מערכת הבחירות הרבה מתחת לאחוז החסימה, מסתמנת בשבועות האחרונים כה-הפתעה הפוטנציאלית של מערכת הבחירות, כאשר ביותר מסקר אחד זוכה המפלגה לארבעה מנדטים – מספר שמבטיח את מקומה בכנסת הבאה.

אמש דווח ב'כאן' כי נתניהו אמר בשיחה סגורה עם אנשיו: "לפי סקרי העומק שלנו, משה פייגלין לוקח מנדט אחד מהליכוד ומנדט אחד מהימין החדש". נתניהו הביע חשש שבמקרה שפייגלין לא יעבור את אחוז החסימה, הרי ששני המדנטים שהוא "שתה" לגוש הימין – עלולים להיות אלו שיגרמו לו לאבד את הרוב.

 

אלא שלפי המסרים שמשמיע פייגלין עצמו בימים האחרונים, לא ברור עד כמה נתניהו יכול להיות רגוע גם אם הוא אכן יעבור את אחוז החסימה. פייגלין מסרב להתחייב על המלצה על נתניהו, ודורש ממי שיזדקק לאצבעותיו תמורה מופרזת. "אנחנו לא בכיס של אף אחד. אם נהיה לשון מאזנים נדרוש את תיקי האוצר והחינוך", כך פייגלין בראיון ל'כאן'.

לדבריו, "לצעיר הישראלי אין שום אפשרות לגמור את החודש וודאי שלא לקנות דירה…יש לשנות את המציאות הכלכלית כדי שצעירים לא ישאפו להגר לחוץ לארץ לאחר שחרורם מצה"ל".

דווקא בענין תכניותיו הנפיצות (והחמורות מאוד מבחינה הלכתית) בסוגיית הר הבית הביע פייגלין התמתנות מסויימת ואמר: "מאחר ולא אנחנו נרכיב את הממשלה, זו תהיה שאלה משנית בחשיבותה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

והסקרים הם שקרים

האמת שמי שלא בכיס של אף אחד הוא איש ישראל המאמין באמונה שלימה בקב"ה והתבוננו נא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו