פרשת הצוללות חוזרת? הפרקליטות בוחנת חשד למעורבות של נתניהו

בפרקליטות בודקים חשד לפיו נתניהו החזיק במניות בחברה המספקת פלדה לטיסנקרופ. נתניהו בתגובה: "הכל פייק ניוז. לאחר שנבחר לראשות הממשלה הוא מימש את מניותיו בחברה של בן דודו, באישור מלא של הרשויות. כיום אין לראש הממשלה שום קשר לחברה"

פרשת הצוללות חוזרת? ערוץ 13 חושף הערב כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו החזיק עד לשנת 2010, בשותפות עם בן דודו, נתן מיליקובסקי, מניות בחברה שסיפקה שירותים לחברת "טינסקרופ" הגרמנית, שעומדת במרכז פרשת הצוללות".

ע"פ הדיווח, "הפרקליטות בודקת את הקשר בין המניות שהחזיק נתניהו לפרשת הצוללות, שיכולה לקשר אותו לפרשה".

העיתונאי אביעד גליקמן שחשף את הדברים מציין כי "לפני כחודש וחצי, נתניהו ביקש מוועדת ההיתרים של משרד מבקר המדינה שמיליקובסקי ייטול חלק ממימון משפטו. הוועדה דחתה לאחרונה את בקשה, וציינה כי בשנת 2009, הוועדה קיבלה בקשה אחרת של נתניהו שבן דודו ישלם לו מס על מניות שנתניהו החזיק בחברה לייצור פלדה יחד עמו ומכר אותן. כאמור, אחת הלקוחות העיקריים של אותה חברה לייצור פלדה היא "טיסנקרופ"".

"בעקבות העובדה שצוינה בדוח ועדת ההיתרים, מבקר המדינה העביר לאחרונה את אותה בקשה של נתניהו לפרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ובפרקליטות החליטו להתחיל לבדוק את העניין. יש לציין כי זוהי בדיקה ראשונית בלבד ולא חקירה פלילית, וייתכן שמיליקובסקי יזומן בעתיד להעיד", כך בדיווח.

מטעמו של נתניהו נמסר: "הכל פייק ניוז. הדברים לא נכונים. בשנת 2010, לאחר שנבחר לראשות הממשלה הוא מימש את מניותיו בחברה של בן דודו, באישור מלא של הרשויות. מזה כעשור אין לראש הממשלה שום קשר לחברה ולא ידוע לו אם היה לה או לא היה לה קשר לחברת טיסנקרופ. השמאל יודעים שאי אפשר להחליף את נתניהו בקלפי אז הם מנסים להפיל אותו ואת שלטון הימין בכל דרך אפשרית, הזויה ככל שתהיה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו