צילום: פלאש 90

הנשיא ריבלין: "מתקפות לא יפחידו אותי, אפעל לפי החוק"

נשיא המדינה ריבלין התייחס לאופן בו יטיל על הח"כ שיבחר את הרכבת הממשלה: "לאחרונה יש שיח סביב עמדותיי האישיות. למי אתן את התפקיד להרכיב ממשלה. אני כמו כל קודמיי מתייחס לבחירות ולקול של העם בחרדת קודש, לא אפחד ממתקפות"

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס בכנס שנערך במכון הישראלי לדמוקרטיה באוניברסיטת תל אביב לאופן בו יטיל על הח"כ שיבחר את הרכבת הממשלה: "לאחרונה יש שיח סביב עמדותיי האישיות. למי ולמה אתן את התפקיד להרכיב ממשלה. אני כמו כל קודמיי מתייחס לבחירות ולקול של העם בחרדת קודש. עבורי קול ההמון הוא קול הריבון. לא אתפתה מדברי חנופה של כזה או אחר ולא אפחד ממתקפות כאלו ואחרות".

עוד הוסיף ריבלין, "אנהג בנאמנות ללשון החוק ולרוחו, כפי שעשיתי במערכת הבחירות הקודמת, וכפי שנהגו קודמיי – כל נשיאי ישראל בעבר".

"בעוד פחות מחודש, ניקח חלק, רבים מכם בפעם הראשונה בבחירות הדמוקרטיות", אמר ריבלין. לדבריו, "הבחירות הן ההזדמנות לשוחח, להקשיב ולהכריע. נכון, הבחירות מעלות לפני השטח סוגיות שמעמתות אותנו עם האתגרים המורכבים ביותר שלנו. עם עמדות שלעיתים לא נעים לשמוע ולא נעים לומר, עם כל אותם סלעי מחלוקת שסביבם מתגבשת המערכת הדמוקרטית שלנו. אבל, אלו דיונים חשובים כי הם-הם שמאפשרים את הקיום הדמוקרטי שלנו בבסיסו. קיום שמאפשר ריבוי קולות, שמקדש מגוון של רעיונות, ושמכבד כל אחד באשר הם – למרות ובגלל, שדעתם שונה משלי".

דבריו של ריבלין באים ברקע שורת פרסומים והתבטאויות מצד בכירים בליכוד ומקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו, שהטילו ספק בכך שיטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו, זאת עקב העוינות האישית בין השניים. כמו כן, בחודש אוקטובר האחרון נתניהו האשים את בכיר הליכוד גדעון סער במזימה להדחתו אחרי הבחירות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נשיא הפחות ביותר שהיה למדינת ישראל . שיילך לעבוד בשוק ..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו