צילום: פלאש 90

"תנו לי את המושכות" – בנט תוקף: מדיניות נתניהו נכשלה

בסרטון שפרסם יו״ר מפלגת 'הימין החדש', השר נפתלי בנט הוא תקף את ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו בעקבות התגובה אותה כינה "פתטית" על תקיפת צה"ל לירי הטילים על תל אביב. הוא הצהיר: "תנו לי את מושכות הביטחון ונטפל בחמאס"

יו״ר מפלגת 'הימין החדש', השר נפתלי בנט תקף את ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו בעקבות התגובה אותה כינה "פתטית" על תקיפת צה"ל לירי הטילים על תל אביב.

בסרטון שפרסם בשעה האחרונה אמר בנט: "התגובה הישראלית של ״הם לא ירו עלינו בכוונה״ היא פתטית. נתניהו ראש ממשלה ומדינאי טוב, אך מדיניותו מול חמאס והמחבלים נכשלה. חמאס הפסיק לפחד מאיתנו. תנו לי את מושכות הביטחון ונטפל בחמאס".

לדבריו, "אני לא יכול להעלות על הדעת שפוטין היה מסביר לרוסים אחרי ירי טילים על מוסקבה שהאויב עשה את זה בטעות. יש לי בשורה: כדי שטילים יירו על תל אביב, מישהו צריך להציב משגר, להטעין את המשגר, מישהו צריך לכוון את המשגר ומישהו שעושה את כל הדברים האלה פשוט לא מפחד מישראל וזאת האמת".

עוד הוסיף בנט: "נתניהו הוא ראש ממשלה ומדינאי טוב, אבל, כשר ביטחון, ניהל מדיניות ביטחונית מול חמאס ומול המחבלים שנכשלה כישלון חרוץ והם צוחקים עלינו. זה לא רציני. הגיע הזמן למדיניות הפוכה ב-180 מעלות. אין יותר תירוצים, אני קורא לראש הממשלה להוביל מערכה חזקה מול חמאס, ואם הוא לא יודע לעשות את זה, לתת למישהו אחר את תיק הביטחון כדי שאנחנו נשלים את המלאכה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו