Hadas Parush/Flash 90.

אייכלר: "הליכוד והציונות הדתית עמדו לצד לפיד" • האזינו

ח"כ מאגדות ישראל מציג חזית מאוחדת בראיון לקו המזוהה עם 'דגל התורה': "כשליחו של הרבי מבעלזא אני אומר לכם שלא צריך שיהיה הבדלים בין החסידים לליטאים בכל צורכי הציבור וחייבים ללכת יחד. הגענו להסכם שוויוני ומוצלח והכל מאחורינו"

ביהדות התורה ממשיכים בחזית המאוחדת והערב מתראיין נציג בעלזא חבר הכנסת ישראל אייכלר לקו הרשמי של מטה ההסברה של דגל התורה 'דגלנו' ומתייחס למערכת הבחירות הקרובה. "כשליחו של הרבי מבעלזא אני אומר לכם שלא צריך שיהיה הבדלים בין החסידים לליטאים בכל צורכי הציבור וחייבים ללכת יחד באחדות מופלאה. הגענו להסכם שוויוני ומוצלח והכל מאחורינו", אמר אייכלר.

ח"כ אייכלר התייחס לזליגת הקולות החרדים לליכוד ואמר כי, "אנחנו מדברים כל הזמן נגד לפיד ונגד גנץ כאילו בתוך הקואליציה הכל טוב. טעות רבותי. אם אין ליהדות התורה כח אנשי הליכוד והציונות הדתית עמדו לצד לפיד לפני כמה שנים כשלא היו צריכים אותנו. כמה כח שיהיה לנו יתחשבו בנו ונוכל להשפיע על שלמות התורה וקדושת ארץ ישראל".

עוד הוסיף כי, "מנדט אחד לבדו יכול להשפיע ללא ספק אבל יש פה שאלה של עמדת כוח משמעותית יותר ליהדות התורה שיעזור לנו לסייע לכלל הציבור החרדי. לא סופרים אדם חרדי בשום מקום. רק בקלפי. חייבים כמה שיותר פתקים של יהדות התורה כדי להוכיח את המספרים שלנו. אנחנו חייבים לפחות רבע מליון מצביעים חרדים וזה יהיה קידוש השם גדול".

על האפשרות לקיום כינוס גדול לציבור החסידי אמר אייכלר כי, "אני מניח שזה שאלה טכנית, איפה זה יהיה ומתי נדע בהמשך".

האזינו לראיון לקו 'דגלנו' הקו הרשמי של מטה ההסברה של 'דגל התורה'. 1700-720-400

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שליש מיליון מצביעים כ"י ויזכו לברכת התורה מפי מרן חכם שלום כהן שליט"א

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו