הלוגו

רשמית: כינוס הבחירות של אגו"י יתקיים במרכז הארץ ויועבר ל-65 מוקדי שידור

כפי שנחשף ב'JDN': המעמד ההיסטורי יתקיים שבוע וחצי לפני הבחירות בהשתתפות כל האדמורי”ם באולם במרכז הארץ שיועבר ל-65 מוקדי שידור בארץ ובעולם. "כינוס צדיקים נדיר ועוצמתי, למען חיזוק חומת הדת ובריחי היהדות בארץ"

כפי שנחשף אתמול ב 'JDN' המעמד ההיסטורי בראשות האדמו"רים לציבור החסידי יתקיים שבוע וחצי לפני הבחירות, ביום א’ כ”ד אדר ב' ויהיה מיועד לכל ראשי ונציגי מועצת הקהילות. על פי דיווח הבוקר בביטאוני 'אגודת ישראל' האירוע יתקיים באולם במרכז הארץ שיועבר ל-65 מוקדי שידור בארץ ובעולם. האירוע יהיה תחת הכותרת: "בְעַד עַמֵּךְ".

על פי הדיווח, הכינוס יתקיים כאמור, ביום א' כ"ד אדר ב', בראשות ובהשתתפות עשרות אדמו"רים ורבנים מכל החוגים והעדות והקהילות החסידיות, באולם רחב ידים במרכז הארץ, בו ישתתפו גם עשרות נציגי מועצת הקהילות של אגודת ישראל שהוקמה בכינוס ההיסטורי שהתקיימה במסגרת הכנסיה הארצית של תנועת אגודת ישראל בנתניה. נציגי מועצת הקהילות התאספו לפני כחודש בירושלים עיה"ק עם הקמת מועצת הקהילות הארצי, כאשר בשבוע האחרון הקימו מועצות קהילות בירושלים ובבני ברק ובימים הקרובים יקיימו כנסים בערים נוספות ברחבי הארץ.

"יום ראשון כ"ד באדר ב' תשע"ט, ייחקק בדברי ימי העם היהודי כיום היסטורי ומרגש. זה היום בו ייקבצו ויבואו עיני העדה מרנן ורבנן שרי התורה והחסידות כ"ק האדמו"רים שליט"א לכינוס לצדיקים נדיר ועוצמתי, למען חיזוק חומת הדת ובריחי היהדות בארץ אשר עיני ד' א'לוקינו בה", נכתב הבוקר ב'המבשר' ו'המודיע'.

"ההתכנסות באה על רקע דאבון הלב ומגינת הנפש האוחזים בציבור החרד לדבר ד' נוכח הכרסום המתמשך והפוגעני בכל דבר שבקדושה והחשש ההולך וגובר נוכח הסכנה האורבת לפתחנו, היל"ת, מצד משנאי הדת העלולים להשתלט על ניהול החיים של הציבור החרדי שומרי התורה והמצוות".

"על אלה מוסיפות ההצהרות היוצאות מכיוונם של אותם גורמים אשר אינם מסתתרים תחת מעטה של חשאיות, ובהתרסה מצהירים על כוונתם לחבל ולפגוע חס ושלום בכרם בית ישראל, בריבוי חילולי שבת, בפגיעה גשמית ורוחנית בציבור בני התורה על טפם ומשפחותיהם, ובתוכניות רבות ונוספות הנהגות בידי ראשי המפלגות החילוניות העוינות, המרעידות כל נים ולב ונפש יהודי אשר יראת ד' בוערת בקרבו".

"מרנן ורבנן, מנהיגי הדור חברי מועצת גדולי התורה שליט"א, בשבתם יחד בשבוע שעבר בבית הוועד הפועל של תנועת אגודת ישראל בעיה"ק ירושלים, קיבלו סקירה מקיפה מאת שליחי הציבור אודות הסכנות הטמונות בתוצאות שליליות העלולות להיות בבחירות הקרובות ועל חובת השעה בעת הזאת, בכפליים, להגביר את כוחה של הנציגות החרדית המצייתת למרנן ורבנן ופועלת בשליחותם".

"מרנן ורבנן רבותינו שליט"א, הורו וקבעו כי בעת הזאת מוטלת החובה לאחוז באומנות אבותינו 'לך כנוס את כל היהודים', לקבץ ולאגד את כלל הציבור היהודי בחודש שנים עשר הוא חודש אדר, 'להיקהל ולעמוד על נפשם'".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו