Abed Rahim Khatib/Flash90

צה"ל תקף חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה

כלי טיס של צה"ל תקף חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה בצפון רצועת עזה לעבר שטח ישראל. בלון חשוד זוהה היום בחורשה באזור חבל שלום שבמועצה האזורית אשכול. בבדיקה של אנשי הביטחון בשטח - לבלון הייתה מחוברת כרזה בערבית

כלי טיס של צה"ל תקף היום (שלישי) חוליית מחבלים שהפריחה בלוני תבערה בצפון רצועת עזה לעבר שטח ישראל. בלון חשוד זוהה היום בחורשה באזור חבל שלום שבמועצה האזורית אשכול. מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי תושבים זיהו את הבלון ודיווחו לאנשי הביטחון בישוב. אולם בבדיקה של אנשי הביטחון בשטח – לבלון הייתה מחוברת כרזה בערבית והוא לא היווה סכנה.

בתוך כך, החלו בשעה האחרונה בצפון הרצועה עימותים מול קיבוץ זיקים, ובמקביל מתבצע המשט לגבול הימי עם ישראל. חמאס השיב מוקד זה לפעילות השבוע לצד העימותים הליליים מדי ערב. בשעות הצהריים המאוחרות, זיהו לוחמי צה"ל שלושה חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה, הניחו עליה דגל וחזרו מיד לשטח הרצועה.

כזכור, רק בשבוע שעבר בערה גזרת הדרום בעקבות ירי רקטות לעבר גוש דן, שהוביל לתקיפה מאסיבית של צה"ל נגד כמאה מטרות של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בתגובה לכך, שוגרו מספר רקטות בודדות אל עבר העיר שדרות ויישובי העוטף, אולם כיפת ברזל יירתה את מרביתם ולא היו נפגעים באירוע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו