תפילה בקבר יוסף, הלילה. צילום: קבוצת מדברים תקשורת

2 מחבלים חוסלו: 2500 מתפללים נכנסו הלילה לשכם

כוח צה"ל הותקף הלילה באמצעות מטענים שהושלכו מרכב בעת שאבטחו מתפללים בקבר יוסף. בתגובה פתחו החיילים באש ופגעו ברכב עם כלי הנדסה צבאי • יוסי דגן: "אנחנו נמשיך להתפלל במקומות הקדושים לנו, נמשיך לבנות, נמשיך להתחזק. כי זו ארצנו"

שני פלסטינים נהרגו הלילה (רביעי) מאש צה"ל בשכם. זאת לאחר שהשליכו מטענים מרכב חולף לעבר כוחות שאיבטחו כניסת מתפללים לקבר יוסף. במקביל, כלי הנדסה צבאי פגע ברכב. מדובר צה"ל נמסר כי אין נפגעים בקרב כוחות צה"ל.

משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי ההרוגים הם ראאד חמדאן בן 21 וזיאד נורי בן 25. בכלי תקשורת פלסטיניים דווח כי אחד ההרוגים הוא אח של מחבל שביצע פיגוע התאבדות בישראל בשנת 2003. כמו כן, דווח כי ברכבם של המחבלים אותרו רימונים מאולתרים.

בתוך כך, 45 אוטובוסים נכנסו הלילה לקבר יוסף בשכם ובהם כ-2500 מתפללים, זאת לרגל תענית אסתר וכחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מדי חודש המועצה האזורית שומרון באמצעות מנהלת קבר יוסף.

"נסיונותיהם החוזרים ונשנים של אויבינו לפגוע בנו לא תשבור אותנו", אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון. ״אנחנו נמשיך להתפלל במקומות הקדושים לנו, נמשיך לבנות, נמשיך להתחזק. כי זו ארצנו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו