Noam Revkin Fenton/Flash90

נתניהו בבליץ' תקשורתי: "אם יהיה צורך, נצא למבצע בעזה גם במהלך הבחירות"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד ממשיך בבליץ הראיונות ומצהיר: "אני לא אעקור מתיישב אחד". על ההפריצה לטלפון של גנץ: ""גנץ יודע מה יש בנייד שלו, שישב ויגיד מה יש שם. למה האיראנים הכחישו? כי הם רוצים אותו רה״מ, כי הוא חלש"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו ממשיך בבליץ הראיונות שלו לתקשורת, לאחר שהתראיין אמש במפתיע ל'חדשות 12' התראיין הבוקר לתחנת הרדיו הימנית 'גלי ישראל' ובערב ישודר ב'חדשות 20', גם הוא ערוץ המזוהה עם הימין, ראיון שנערך איתו אמש לפני ההמראה לארצות הברית.

‏בפתח הראיון ל'גלי ישראל' התייחס למצב הביטחוני בדרום ואמר כי, "אם יהיה צורך, נצא למבצע בעזה גם במהלך הבחירות. האם כדאי כרגע להיכנס לעזה, לא בטוח, אנחנו בעשור הביטחוני הטוב ביותר. שלא יתבלבלו בחמאס, זה שאנחנו נמצאים במערכת בחירות לא אומר שלא ננהל מערכה אם נצטרך".

בדבריו התחייב נתניהו כי, "אני לא אעקור מתיישב אחד, אחד. אלא אם כן בית המשפט כופה עלינו משהו שאי אפשר להימנע ממנו ואז אני בונה ישוב אחר. אני עומד על העקרונות שלי".

על פרשת הצוללות אמר כי, "יש סודות מדינה שאפילו רה״מ לא יודע. הנה אחד לדוגמא: לא ידעתי שהאיראנים פרצו לטלפון של גנץ. יש דברים שראש המוסד למשל יודע והרמטכ״ל לא". עוד הוסיף כי, "אני לא פושט רגל כמו גנץ או לא מבין בכלכלה כמו לפיד, השקעתי במניות כי אני יודע לזהות פוטנציאל טוב, אין שום קשר לצוללות".

נתניהו התייחס לתביעת הדיבה שלו נגד ראשי 'כחול לבן' ואמר כי, "גנץ ולפיד מאשימים אותי בבגידה? אותי?! אני שסיכנתי את חיי עבור המדינה. אז זה בלתי נסבל ואני הולך לתבוע אותם. הם נכנסים לשפל נורא של האשמת ראש ממשלה שהקדיש את חייו למען המדינה בבגידה".

ראש הממשלה התייחס לביקור בוושינגטון ותקף את לפיד וגנץ, "אני מקבל גיבוי אדיר מארה״ב, ארה״ב שיאיר לפיד, המועמד לחצי משרת רה״מ אמר שאני הורס את היחסים איתם. מי זה האנשים האלה? (לפיד וגנץ) הם יכולים להתמודד מול האיומים עלינו?"

נתניהו תקף את גנץ גם על פרשת הפריצה לטלפון הנייד שלו ואמר כי, "גנץ יודע מה יש בנייד שלו, שישב ויגיד מה יש שם. אני התייצבתי בטלוויזיה לראיון מאד תוקפני ולא מלטף. אני יודע שהאיראנים פרצו לטלפון שלו, למה הם הכחישו? כי הם רוצים אותו רה״מ, כי הוא חלש, חלש. הכל אצלו מתוסרט".

בראיון נשאל גם על בנו שמעורר לא פעם מהמות ואמר כי, "אני מקווה שיאיר בני, שאני מאד אוהב, לא יכנס לפוליטיקה. דווקא בגלל שאני אוהב אותו, יש לו רוח לחימה כי הוא משיב אש אבל תוקפים אותו במסרקות ברזל". נתניהו גם תקף את התקשורת ואמר כי, "כשאתם השמאלנים בתקשורת תעשו פעם אחת ראיון נשכני עם גנץ ולפיד – תחזרו אלי. יש מליון אנשים שהצביעו ליכוד, אתה ראית פעם באולפן שישי ליכודניק? אז כשאתם תפסיקו להיות תועמלנים של השמאל – תחזרו אלי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתם חדשות jdn סותמים פיות . הקב"ה יסתום את שלכם . אמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו