Tomer Neuberg/Flash90

ליברמן "מזהיר": הממשלה הבאה שתקום תהיה הכי חרדית בתולדות המדינה

ליברמן שמדשדש בקו אחוז החסימה סיפק ראיון לוחמני: "אשמח שהממשלה שתקום תהיה ללא חרדים. במפלגות צריכים לחתום על אמנה בנושא דת ומדינה שמטרתה למנוע סחיטה שלהן בידי המפלגות החרדיות". על גנץ: "לאיש אין מושג על מה הוא מדבר"

אביגדור ליברמן שמדשדש בקו אחוז החסימה סיפק הבוקר ראיון לוחמני ותקף את הציבור החרדי בצורה גסה באולפן ווינט: "אני נגד כפייה דתית, בכנסת הקרובה יהיו 23-24 חברי כנסת שדוגלים במדינת הלכה. אתה קורא הצהרות של אנשים הזויים" אמר ליברמן.

ליברמן הסביר כי "מה שצריך להיות זו אמנה בין כל המפלגות הציוניות" כהגדרת ליברמן, במטרה "שלא להיסחט ע"י המפלגות החרדיות ולא להשאיר להם מרווח תמרון". ליברמן הציג כקווים אדומים את התנאי בנושאים מול החרדים והסביר כי, "יש דברים שאסור לעבור ופוליטיקאי שאין לו קווים אדומים זה אדם מסוכן, למה יש 5000 חיילים חרדיים שמספיק יהודיים לשרת בצה"ל" הקשה ליברמן.

ליברמן פרס את תנאיו להצטרפות לממשלה עתידית שתוקם "התנאים שלנו הוא שינוי דרמטי בנושא הבטחון ושינוי כל הנושא של דת ומדינה. הולכת לקום קואליציה הכי חרדית. אנחנו הבלם היחידי".

"תסתכלו כמה עלו מצרפת בשנתיים האחרונות וממקומות אחרים, כל עלייה היא ברוכה. הפספוס הכי גדול של מדינת ישראל זה דווקא צפון ארה"ב. יש שם ניכור, מדינת ישראל עשתה כל מה שהיא יכולה בכדי לפגוע ביחסים שלנו שם ויהיו לזה השלכות ומחירים" התייחס ליברמן לטענות השר אריה דרעי על כך שבמשרד הקליטה יש רק רוסים.

ליברמן תקף גם את גנץ ואמר, "אני שומע את בני גנץ מדבר על השלום, לאיש אין מושג על מה הוא מדבר, שלום למזרח התיכון יבוא יחד עם המשיח. לא רגע אחד לפני".

בהמלך הראיון ליברמן חזר שוב ושוב על כך שנושאי דת ומדינה יהיו תנאי בסיסי להצטרפות ישראל ביתנו לממשלה עתידית.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדבר לעניין. שלום במזה"ת יבוא רק עם משיח

ברוך ה'!!! רק כאלו אזהרות!

הכי ממשלה חרדית תהיה. מפריע לך? חזור לרוסיה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו