באדיבות המצלם

רון קובי, מאחוריך: כולל "אחוות תורה" נפתח בטבריה

חרף מאבקי הדת של ראש עיריית טבריה רון קובי, הציבור החרדי ממשיך לבסס את מעמדו בעיר ולאחרונה נפתח כולל חדש של "אחוות תורה" בשכונת "נוף כינרת פוריה". "אנחנו כאן כדי להציב בגאון את בשורת קביעות העתים ונוכחות ציבור בני הישיבות"

חרף מאבקי הדת של רון קובי, ראש עיריית טבריה, הציבור החרדי ממשיך לבסס את מעמדו בעיר ולאחרונה נפתח כולל חדש של "אחוות תורה" בשכונת "נוף כינרת פוריה", עבור בוגרי ישיבות שיצאו לעבוד וחפצים לקבוע עתים לתורה.

ברשת הכוללים הגדולה בעולם לחרדים עובדים ציינו בחודש האחרון נקודת ציון נוספת בשרשרת הכוללים המונה קרוב ל-90 סניפים ברחבי הארץ, עם סניף חדש שנפתח על רקע האכלוס של ציבור בוגרי הישיבות בשכונת "נוף כינרת פוריה" המתפתחת.

במעמד הפתיחה נשא דברים ראש הכולל, הגר"א ברסלויער שליט"א, והקבוצה המייסדת קבעה נקודת ציון חדשה בדברי ימי התפתחות התורנית המואצת בעיר.

הרב משה בינדר, מנהל הכוללים של "אחוות תורה", אמר כי "הכולל נפתח על רקע האיכלוס של בוגרי הישיבות בשכונה, אולם קיבל משמעות מיוחדת נוכח ניסיונות הדרת הציבור החרדי של ראש העיר. אנחנו כאן כדי להציב בגאון את בשורת קביעות העתים ונוכחות ציבור בני הישיבות בכל מקום ומקום".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו