אבד חסיד מן הארץ • העסקן ר' יענקל הורוויץ ז"ל ממונסי

ניו יורק כולה אבילה על הסתלקותו של הרה"ח ר' יעקב הורוויץ ז"ל לאחר מחלה קשה, היה מגדולי העסקנים ואנשי החסד בארה"ב

ממונסי הגיעה אמש (מוצ"ש) הידיעה המעציבה על הסתלקותו של העסקן הנודע ר' יעקב הורוויץ ז"ל שהלך לעולמו במהלך השבת בבית החולים cornell לאחר חודשים ארוכים של מחלה קשה וייסורים נוראים.

קרא עוד:

[postim]

ר' יעקב היה אדם בעל לב זהב כך מספר אחד ממכריו ומידידיו הקרובים בשיחה לJDN, הוא עמד בראש מספר ארגוני צדקה וחסד בעיר מונסי, והיה עוזר ומסייע לכל אדם בלי לבדוק בציציותיו וללא הבדלי קהילות ומגזרים, וכל מעשיו היו לשם שמים.

בתקופה האחרונה סבל והתייסר מהמחלה הנוראה, ולדאבון כל לב המחלה הכריעה אותו והשיב את נשמתו לבוראה במהלך השבת כשהוא רק בן 66 שנים.

הידיעה המעציבה פשטה בכל ריכוזי החרדים בניו יורק, ופני כולם התקדרו בצער וביגון על אובדנו של איש החסד וכביר המעש למען הזולת.

היה דבוק במורו ורבו כ"ק אדמו"ר מסאטמר שיבלחט"א, שהיה מחבבו ומקרבו ביותר, ולעתים תכופות היה מתייעץ עמו על כל צעד ושעל, וכן תפילותיו היה מתפלל בהשתפכות הנפש בבית המדרש הגדול של סאטמר במונסי.

הלוויתו נערכה אתמול (מוצ"ש) במונסי.

הספידהו מרורים, מרנן האחים האדמורי"ם מסאטמר שליט"א, האדמו"ר מבית חיים יושע השוהה בפולין הספידו בשידור חי, וגם דיין של הבית מדרש סאטמאר מונסי ר שמעון כץ שליט"א . וכן הספידו בנו ר' אשר ישעיה שיחי' אשר מחתן את בתו היום,

העסקן ר' ישראל כהנא מתאר ל JDN את הכבוד הגדול שעשו לו במותו בהשתתפות אלפי תושבי מונסי והסביבה אשר תמיד ידעו שאליו פונים כשנצטרכים לסיוע כלשהו. כל אחד ואחד הרגיש חובה לבוא וליתן כבוד האחרון לאיש אשר ממש מסר נפשו למען תושבי העיר מונסי.

וכן באו להלוויתו ראשי המשטרה ואנשי הממשל של מונסי אשר גם הם לא אחת נעזרו בו, ובאו לחלוק לו כבוד אחרון.

ארגון מתעסקים לקח על עצמו את הארגון הלוגיסטי של הלוויה, הבאת וארגון תאורה הגברה וניווט ההמונים, אשר הגיעו לחלוק כבוד אחרון לנפטר הדגול.

נטמן בבית החיים דחסידי ויז'ניץ במונסי.

ת.נ.צ.ב.ה.

 

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וואס טוט דארט שרולי כהנא?

יש ישראל כהנא איז איינע פין די גרעסטע עסקנים אין מאנסי קוים צירוק פין שווייץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו