צילום: פלאש 90

ליצמן מצהיר: "גם אם הרוטציה תבוטל לא נשב עם גנץ"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בראיון הבוקר לגלי צה"ל, אני מקווה שנצליח לשכנע את הציבור לצאת ולהצביע, הייתה לנו עבודה טובה במשך ארבע שנים ואני מאמין שאנשים ייראו את העבודה ויצביעו שוב למי שעבד בשבילם, אין שום סיכוי שנשב עם גנץ-לפיד"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בראיון הבוקר לגלי צה"ל, אני מקווה שנצליח לשכנע את הציבור לצאת ולהצביע, הייתה לנו עבודה טובה במשך ארבע שנים ואני מאמין שאנשים ייראו את העבודה ויצביעו שוב עבור מי שעבד בשבילם".

ליצמן הוסיף, "יהדות התורה זאת מפלגה שנשמעת לגדולי התורה וכך גם המצביעים שלה. גדולי ישראל כבר חתמו שצריך להצביע ליהדות התורה ולכן אני לא חושש". "יחד עם זאת אמר ליצמן כי "יכול להיות שקמפיין הגיוואלד של נתניהו פוגע בשוליים של יהדות התורה אבל חשוב שיבינו שהצבעה ג’ זה לנתניהו כי נלך רק איתו".

לשאלת המראיין האם ייתכן ויהדות התורה תמליץ על גנץ לנשיא המדינה, אמר ליצמן, "לא אלך עם גנץ אם לפיד יהיה בפנים גם אם יתהפך העולם, וגם אם תבוטל הרוטציה, ההמלצה שלנו תהיה רק נתניהו".

ליצמן הוסיף, "אין שום סיכוי שנישב עם גנץ-לפיד. גנץ ידע מראש שהחיבור שלו עם לפיד פוסל אותו ועל אף זאת הלך איתו, זה נגמר ואנו עם נתניהו בלבד".

"אמרנו את הדברים עוד לפני שגנץ סגר עם לפיד והתרינו שלא נלך איתו אם יחבור ללפיד ולכן אנחנו חוזרים ואומרים שלא נלך עם גנץ גם במחיר של ישיבה באופוזיציה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו