הילולת הגה"צ הרב נתן בוקובזה זצוק"ל במלאות 13 שנה לפטירתו

ההילולא הגדולה לזכרו של עמוד החסד הגה"צ הרב נתן בוקובזה זצוק"ל במלאות 13 שנה לפטירתו נערכה באולמי "גן הפקאן" בנתיבות בהשתתפות מוקירי זכרו הרבים ובראשות רבנים ואישי ציבור.

ההילולא הגדולה לזכרו של עמוד החסד הגה"צ הרב נתן בוקובזה זצוק"ל, במלאות 13 שנה לפטירתו, נערכה באולמי "גן הפקאן" בנתיבות ביום ראשון בלילה, אור לי' ניסן, בהשתתפות מוקירי זכרו הרבים, רב העיר באר שבע הגר"י דרעי שליט"א, רבני הקהילה ואישים חשובים. בערב סופרו סיפורים אישיים מדהימים על הרב זי"ע, בין היתר סיפר אחד המשתתפים על ברכת הרב שסייעה לו להבריא, ועוד. בערב נערכה הגרלה על ספר תורה בו זכה מר עמוס כהן מנכ"ל "אדירם".

כמו כן מוסדות "מאורות נתן" מיסודו של הרב זצוק"ל, קיימו את חלוקת ה'קמחא דפסחא' המסורתית למאות רבות של משפחות בנתיבות ומחוצה לה. השנה נערכה גם מכירת חסד של בגדי מותגים שנמכרו במחירים מסובסדים בלמעלה מחצי המחיר.

במקביל פעלה ישיבת בין הזמנים לאברכים, מיסודו של הרב זצוק"ל, שהיה החלוץ בייסוד מוסדות אלה. השנה בס"ד הישיבה הרחיבה את שעריה ונרשמו אליה כ-140 אברכים. בישיבה מסרו שיעורים רבנים חשובים ובהם חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני שליט"א, הגר"מ צדקה שליט"א, הגר"א אביטבול שליט"א, רבה של בת ים הגר"א בר שלום שליט"א, ורבה של מעלה אדומים הגר"מ נגארי שליט"א.

עד ערב החג נערכת ב"בית החסד" חלוקת קמחא דפסחא, וכן חלוקת למעלה מעשר טון של פירות וירקות.

כל זה המשך מפעליו ודרכיו של הרב זצ"ל – שזכותו תגן עלינו אמן!

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו