צילום: קבוצת מדברים תקשורת

4 הרוגים בתאונה עצמית של מיניבוס בכביש 443; 10 פצועים

מיניבוס התנגש בגדר בטיחות בכביש 443, ליד צומת שילת. צוותי מד"א קבעו את מותם של ארבעה בני מיעוטים, בשנות ה-40 לחייהם. במקום גם פצוע בינוני ותשעה נפגעים במצב קל. המשטרה חסמה את הכביש ופתחה בחקירת האירוע

ארבעה בני מיעוטים כבני 40 נהרגו לפני זמן קצר בתאונת דרכים שבה מיניבוס התנגש בגדר בטיחות בכביש 443, סמוך לצומת שילת. בנוסף, אדם אחד נפצע בינוני ותשעה קל – צוותי מד"א שהוזעקו למקום מעניקים טיפול לנפגעים. אחד מעדי הראיה לתאונה סיפר כי רכב ההסעות של הרשות לשיקום האסיר איבד שליטה והתנגש בגדר ההפרדה.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל דובינקי שחלף במקום בזמן התאונה סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת. כשחלפתי במקום הבחנתי ברכב הסעות שאיבד שליטה, ההתנגש בגדר ההפרדה והמשיך עשרות מטרים בנסיעה בצמוד לגדר. ברכב נסעו כ- 13 נוסעים. הזעקתי כוחות גדולים למקום והתחלתי במיון ראשוני של הנפגעים".

"בתוך הרכב נלכדו 2 גברים בשנות ה 40 ומחוץ לרכב נמצאו 2 גברים נוספים גם הם בשנות ה-40. ארבעתם היו מחוסרי הכרה וסבלו מפגיעה רב מערכתית קשה. מצבם היה אנוש ובתוך זמן קצר הפראמדיקים שלנו שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם של הארבעה. 9 פצועים נוספים היו בהכרה מלאה, אחד מהם סבל מחבלות בבטן ובראש ומצבו הוגדר בינוני והשאר נחבלו בגופם ומצבם הוגדר קל".

מהמשטרה נמסר כי בעקבות התאונה כביש 443 מבוא מודיעין למזרח נחסם לתנועה, ושוטרים במקום מכווינים את התנועה. מומלץ להפנות נהגים לדרכים חלופיות. עוד נמסר מהמשטרה כי נסיבות התאונה נבדקות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

4 הרוגים
עובדים זרים

מי אמר לך

נא לעדכן את הכותרת
ארבעה בני מיעוטים/עובדים זרים נהרגו…

הם ערבים?

ככתוב 4 בני מיעוטים

כתוב בני מיעוטים…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו