צילום: דוברות הצלה

בעיר החרדית: הקיר קרס באתר בנייה – פועל נפצע קשה

קיר קרס על פועל באתר בנייה ברחוב נחמיה בבני ברק, כונני הצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 35 במצב בינוני עד קשה עם חבלות בראש ובחזה והוא פונה על ידי אמבולנס להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא

כונני 'ארגון הצלה' – מתנדבי מד"א סניף גוש דן הוזעקו לרחוב נחמיה בבני ברק בעקבות דיווח על קיר שקרס על פועל באתר בנייה.

הכוננים בסיוע צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 35 במצב בינוני עד קשה עם חבלות בראש ובחזה והוא פונה על ידי אמבולנס להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר.

חיים צבי אורטנר – חובש ארגון הצלה שהגיעו במהירות למקום, הוסיף: "הפועל שכב באתר הבנייה כשהוא מעורפל הכרה וסבל מחבלות בראש ובחזה. הענקתי לו טיפול רפואי יחד עם כוננים נוספים של ארגון הצלה ופינינו אותו במהירות לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך פינוי לבית החולים".

מדוברות מד"א נמסר: התקבל דיווח על פועל שנפגע מחומת מבנה שקרסה לתוך תעלה שנחפרה ברחוב נחמיה בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא תל השומר גבר כבן 40 במצב בינוני עם חבלות בבטן ובחזה.

בנוסף, ילד כבן 7 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מעץ עליו טיפס בחצר בניין מגורים בבני ברק.

מנחם סלבוטיצקי, חובש איחוד הצלה סיפר: "מדובר בילד שנפל מעץ ונחבל בראשו, בגפיו, ובפלג גופו העליון. לאחר הטיפול הראשוני בזירת האירוע הוא פונה באמבולנס של חברת רפא"ל לבית החולים שניידר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בעיר החרדית כל הזמן יש ניסיונעס. תמיד קורה שם משהו מחריד. מראה שאלה יהודים אמיתיים.
כי הנסיונות הם התיקון ליהודי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו