המאבק נגד סגירת שדה דב: ראש העיר הגיע להתברך אצל גדולי ישראל

מרנן חברי המועצת הגרב״מ אזרחי והגר״ש בעדני לראש העיר: "מדובר בפיקוח נפש והצלת חיים. מאות חולים זקוקים לשדה דב כדי לקבל טיפול רפואי". ראש העיר לגדולי ישראל: "ח״כ גפני צעק בדיון האחרון בכנסת: זה פיקוח נפש ממש. לא הכל מתחיל ונגמר בכסף"

ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי נכנס היום (ראשון) להתברך אצל גדולי ישראל חברי מועצת גדולי התורה הגרב״מ אזרחי והגר״ש בעדני. ראש העיר ביקש להודות להם על הפעילות הנמרצת של חברי הכנסת החרדים: משה גפני, יעקב מרגי, יעקב אשר ויואב בן צור נגד הריסת שדה התעופה כדי להציל חיי אדם ובעקבות פיקוח הנפש והטסת מאות חולים.

חבר מועצת חכמי התורה הגר״ש בעדני דיבר בנחרצות ואמר לראש העיר הלוי: "אסור להרוס בית כנסת עד שיבנו בית כנסת חדש. אני יבקש מהנציגים שלנו בכנסת שיעשו רעש גדול. הגמרא אומרת שעיר שאין בה רופא אסור לגור בה. אסור להפקיר את החולים בעיר הזאת".

בביקור אצל חבר מועצת גדולי התורה הגרב״מ אזרחי השתתף גם ח״כ הרב יצחק פינדרוס. הרב אזרחי אמר: "אני רוצה לברך אותכם שהמאבק שלכם יצליח ושלא יהיו חולים בכלל. אבל שהחולים שיש שיבריאו כמה שיותר מהר ושלא יקחו מהם את החיים שלהם ואת הטיפול המסור. זה לשחק בחיים שלהם".

ראש העיר מאיר הלוי חשף בפני גדולי ישראל כי כל יום טסים בין 120 ל-150 חולים לקבל שירותי רפואה דחופים בתל אביב. כל שבוע מגיעים כ-60 רופאים בכירים לתת שירותי רפואה דחופים. זה מאבק של פיקוח נפש והצלת חיים לכל דבר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרן שר התורה הגר"ש בעדני והגרב"מ אזרחי שליט"א
תומכים במאבק האילתים ,אבל בג"ץ חייב את הממשלה לפנות את
שדה התעופה כי הוא על קרקע פרטית.(הדרך)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו