צילום: נועם רבקין / פלאש 90

ליברמן: "להקים ממשלת אחדות, אין הבדל בין נתניהו לגנץ"

יו"ר ישראל ביתנו: "צריך ממשלה רחבה כדי להוציא את ישראל מהבוץ, יש תחרות פרועה בין גנץ לנתניהו מי מתחנף יותר לחרדים – גם בזה אין ביניהם הבדל". ליברמן הוסיף: "אני לא מוכן למדינת הלכה ובפועל אנחנו נמצאים במדינת הלכה"

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן התייחס בראיון לרשת ב' על הבחירות הקרובות וטען: "צריך ממשלה רחבה – ממשלת חירום לאומית על מנת להוציא את המדינה מהבוץ. היא בבוץ גם במישור הכלכלי וגם במישור המדיני. מבחינתי נתניהו או גנץ יכולים להיות רה"מ – אין הבדל ביניהם במהות".

על ההסדרה עם חמאס: "גן עדן של שוטים. ראינו את הסבל של תושבי עוטף עזה שמאזור עדיפות לאומית עברו לאזור הכחשה לאומית. רה"מ מסרב להתייצב בפניהם ולהסביר מה קורה. אנחנו מקבלים עדכונים על ההסדרה מחמאס ומצרים". ליברמן הוסיף: "מעבר לחומרים דו שימושיים, חמאס הצליח לשכנע את הפלסטינים שדרך אלימות משיגים הכול".

"כל מה שקורה ברצועת עזה זה לא איום על העוטף, זה איום אסטרטגי על מדינת ישראל", אומר ליברמן ומוסיף: "הסכם הרגיעה או הסכם הכניעה כולל מרכיב אחד – יכולת להמשיך בבניית הכוח, בבניית העוצמות של חמאס באין מפריע. כולל הכנסת חומרים דו־ שימושיים שממשלת ישראל הסכימה לה".

"אגב – כל מערכת הביטחון זעמה, פשוט היה שם זעם על אותה רשימה של החומרים הדו שימושיים שאנחנו מכניסים לתוך רצועת עזה. בהערכות הכי פסימיות, היום חמאס מסוגל לייצר שתי רקטות ביום שמגיעות לתחנת כוח חדרה".

על חוק הגיוס: "אני לא מוכן למדינת הלכה ובפועל אנחנו נמצאים במדינת הלכה"

ליברמן התייחס לקמפיין הליכוד נגדו בשפה הרוסית: "אנחנו שמחים שהליכוד תוקף אותנו חזיתית – כנראה הם מזהים שישראל ביתנו כוח מוביל. כרגע יש תחרות פרועה בין גנץ לנתניהו מי מתחנף יותר לחרדים – גם בזה אין ביניהם הבדל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו