צילום: דוברות מד"א

בני ברק: בחור ישיבה נפגע מאוטובוס ברח' עזרא – מצבו קשה

הולך רגל כבן 20 נפצע קשה מפגיעת אוטובוס ברחוב עזרא בבני ברק, בזמן שחצה את הכביש. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם חבלה רב מערכתית. עוברי אורח סיפרו כי הבחור כבן 20 נפגע מאוטובוס חולף כשחצה את הכביש

כונני הצלה הוזעקו לרחוב עזרא בבני ברק בעקבות דיווח על הולך רגל שנפגע מאוטובוס. עוברי אורח סיפרו כי הבחור כבן 20 נפגע מאוטובוס חולף. כונני הצלה העניקו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה.

אלי לוינשטיין – חובש בכיר מיחידת האופנועים בארגון הצלה העניק טיפול רפואי ראשוני בסיוע כונני הצלה נוספים וצוותי מד"א לגבר כבן 20 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית והוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר.

מדוברות מד"א נמסר: התקבל דיווח על הולך רגל שנפגע מאוטובוס ברחוב עזרא בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר גבר כבן 20 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

שמו לתפילה: אליאור נהוראי בן יוכבד לרפו"ש

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצב קשה, מצב בינוני, מצב קשה, אולי כדאי לדייק בעובדות.

רפואה שלמה

זה היתה פציעה ביד שנפתחה בקריעה לכל אורכה ובבקשה לתת קרדיט לבחור שעשה לו שמה חסימת עורקים ולא כונני הצלה או מד"א שהגיעו לשמה כי לקח להם קצת זמן ומי שרואים בתמונה את הבימבולאנס לידיעתכם הוא הגיע אחרי שהאמבולנס עזב את המקום……..והמבין יבין……
וגם פגיעה רב מערכתית זה לגמרי לא כי הוא היה בהכרה…….לא מורדם ולא מונשם בבקשה לא להגזים ולהלחיץ את הציבור………

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו