מרגי לסגן ר"ע אלעד: "להמשיך לפעול עד שכל הבנות ישובצו בסמינרים"

לקראת פתיחת שנת הלימודים, מ"מ ראש עיריית אלעד ומחזיק תיק החינוך יהודה בוטבול נפגש עם יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ח"כ יעקב מרגי שהבטיח לתת לאלעד את כל התמיכה הנדרשת בנושא החינוך ורישוי מוסדות חינוך בעיר

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך באלעד יהודה בוטבול עלה לפגישה בלשכת יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי מלווה בראש לשכתו מוטי בר מוחא לפגישת עבודה בסוגיות העומדות על הפרק ולקראת פתיחת שנת הלימודים בעיר אלעד. בוטבול סקר בפני ח"כ מרגי את היערכות העירייה לפתיחת שנת הלימודים, בבינוי, שיפוצי קיץ ושאר התאמות שמבצעת העירייה לתועלת מוסדות החינוך.

כמו כן עלו בפגישה מספר בקשות לסיוע עבור מוסדות חינוך בעניינים שונים מול אגף הרישוי וחשבות משרד החינוך. סגן ראש העיר הציג את תוכנית התרבות של ראש העיר ישראל פרוש לימי בין הזמנים, בפעילות לשעות הפנאי עבור כלל תושבי העיר, לרבות ערבי סיום בין הזמנים בהשתתפות אומנים רבים, המיועד לתלמידי הישיבות הקטנות והגדולות המשתתפים בישיבות בין הזמנים בעיר.

במוקד הפגישה, עמד נושא אשר נמצא בראש סדר העדיפויות של תנועת שס, והוא שיבוץ תלמידות למוסדות חינוך, אשר בעניין זה ביקש מרגי מספרים מדויקים על מנת לעמוד מקרוב על היערכות העירייה לשיבוץ כל התלמידות למוסדות החינוך בעיר ומחוצה לה. בוטבול הציג את הנתונים תוך הרחבה על עבודת העירייה המקיפה מול כלל מוסדות החינוך בעיר, ועל מסירותו של ראש העיר לסיים את נושא שיבוץ התלמידות בהידברות ובצורה מכובדת מול מנהלי המוסדות.

"אנו בטוחים כי בימים הקרובים נביא סוגיא זו על פתרונה בצורה מושלמת" חתם מחזיק תיק החינוך את הפגישה עם יו"ר וועדת החיניןך בכנסת, אשר בירך והתפעל מאוד מכמות הביצוע המרשימה לתועלת תושבי אלעד של סגן ראש העיר, אשר מכהן בסך הכל כחודשיים ימים בתפקידו. בסיום הפגישה השניים על סיור משותף בעיר שיתקיים בשבועות הקרובים, לעמוד מקרוב על הצרכים של מערכות החינוך והתרבות העיר, במטרה לקדם נושאים חשובים אלו בפעילות מול משרדי הממשלה והשונים והכנסת.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברגר, בשבילך הוא הרב יהודה בוטבול שליטא. לא בוטבול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו