פרסום ראשון: התוכנית החדשה של ש"ס לגיוס מצביעים חדשים

הגדלת איגוד הרבנים וגיוס רבני קהילות: פרסום ראשון: התוכנית של ש"ס להגדיל את מאגר המצביעים לקראת הבחירות הקרובות • במפלגה הוקם מטה מיוחד שמתעסק אך ורק בנושא הרבנים • איגוד הרבנים של ש"ס מונה כיום למעלה מ-3000 רבנים

לצד השקת הקמפיין החברתי של מפלגת ש"ס בשבוע האחרון, הפוקוס המרכזי בו משקיעים בימים אלו ישיבות, דיונים ופילוחים מבוקר עד ערב, נושא רבני הקהילות וזאת במטרה להגדיל את מאגר המצביעים של המפלגה ולהגדיל את הכוח במספר המנדטים בפרט לאחר האיחוד של משה כחלון עם מפלגת הליכוד.

בש"ס בטוחים כי מדובר במהלך שיהווה חלק משמעותי להצלחה הגדולה של הבחירות. לשם כך, במטות פועלים להגדיל את כמות הרבנים כולל רבני שכונות, רבני קהילות, מגידי שיעורים ועוד. כאשר היעד להגיע לעוד 400 רבנים שישפיעו על עשרות אלפי מצביעים נוספים. במפלגה אף הוקם מטה מיוחד שמתעסק אך ורק בנושא הרבנים.

ההתמקדות תהיה ברבני שכונות וקהילות כמו גם רבנים של חוזרים בתשובה ורבנים מסורתיים מכלל ערי הפריפריה ולהכניסם אל תוך איגוד הרבנים המונה כיום למעלה מ-3000 רבנים שהביאו את הצלחת הבחירות בכנסת ה-21.

כזכור, בשבוע שעבר פתחו בש"ס את הקמפיין למערכת הבחירות. במהלך השקת הקמפיין אמר דרעי: "הבחירות מיותרות. היינו צריכים להיות עכשיו בעיצומה של פעילות אחרי ההישג הגדול שהבאנו. הממשלה לא קמה רק בגלל שאותם אלו שהתחייבו לתמוך בנתניהו, החליטו לחזור בהם ולא לתת לו להקים ממשלה".

עוד הוסיף דרעי: "אנחנו לא מזגזגים, לא מחפשים גימיקים ולא חיבורים. אנחנו יציבים וקיימים קרוב ל-40 שנה. לא לחינם העיתונאים מתלוננים שאצלנו משעמם מאוד. אמרנו לכל אורך הדרך שנתמוך ברה"מ נתניהו וכך נמשיך. גם בבחירות הקרובות נמליץ לנשיא רק על נתניהו".


כינוס איגוד הרבנים בבחירות לכנסת ה-21

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה כותרת מדוייקת ועצובה, כינוס הרבנים לבחירות לכנסת ה-21.

רוב מניין ובנין= רוב חכמי ישראל והרבנים שליט"א
תומכים בש"ס ואומרים לכל אחד להצביע לש"ס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו