למען החינוך הטהור • מנהלי מוסדות החינוך ממאנסי וקרית יואל בכינוס היסטורי • גלריה

כנס היסטורי של מנהלי מוסדות התורה והחינוך ממאנסי ומקרית יואל שבניו יורק נערך בשבוע שעבר ויחד התחייבו לעמוד מאוחדים כנגד אלה אשר מתערבים בדרך החינוך והלימוד של מוסדות התורה בניו יורק ובכך מנסים לזהם את החינוך ולהשחית את הדורות הבאים • צילום: אבי ס.
אירוע היסטורי – כנס של מנהלי מוסדות החינוך ממאנסי ומקרית יואל. אשר יחד התחייבו לעמוד מאוחדים כנגד אלה אשר מתערבים בדרך החינוך והלימוד של מוסדות התורה בניו יורק ובכך מנסים לזהם את החינוך ולהשחית את הדורות הבאים צילום: אבי ס.
הלבבות סערו בשאגת הדוברים שפרסו בפני המנהלים את העניין ונתנו להם להבין על "גזירת החינוך" המרחף על מוסדות התורה.
המנהלים שמעו שיחות המתארות את המצב הנוכחי – אם הצעת חוק החינוך יעבור יהיו התחייבות של מוסדות התורה לעמוד בגזירות ממשלתיות אשר ישחיתו את נפשם הטהורה והתמימה של ילדי ישראל הקדושים.
בין הדוברים היו הרב אהרן אריה אייזנבערג. הרב חיים דוד צוויבל שליט"א מאגודת ישראל והרב משה דוד נידערמאן שליט"א מנהל יו דזשעי או, הפעילים יחד עם ארגון פערלס.
רגע מיוחד באסיפה כאשר הרב שלמה זלמן ווייס מנהל מוסדות סאטמאר דקרית יואל יחד עם עסקנים הביאו יותר משתים עשרה אלף מכתבים שנכתבו ע"י תושבי קרית יואל לראשי מדינת ניו יורק, כאשר הדבר הביא להתעוררות גדולה בקרב מנהלי המוסדות לעורר לב
הורי התלמידים וחברי הקהילות לעשות כן ולכתוב מכתבים לראשי מדינת ניו יורק ובכך להציל את חינוך הילדים לדורות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו