צילום: רשות שדות התעופה

ניסיון פיגוע במעבר אלנבי: פלסטיני ניסה לחנוק חייל

פלסטיני בן 35 תושב שכם נעצר לאחר שניסה לחנוק באמצעות חבל חייל שהיה בלבוש אזרחי כשחלף על פניו במעבר הגבול. החייל הצליח להשתחרר וזעק לעזרה, מאבטחים של רשות שדות התעופה במסוף השתלטו על התוקף והוא הועבר לידי כוחות הביטחון


צילום: רשות שדות התעופה


צילום: רשות שדות התעופה

ניסיון פיגוע במסוף אלנבי, פלסטיני בן 35 תושב שכם אשר שב לארץ מירדן נעצר הערב (רביעי) לאחר שניסה לחנוק באמצעות חבל חייל שהיה בלבוש אזרחי כשחלף על פניו במעבר הגבול. החייל הצליח להשתחרר וזעק לעזרה, מאבטחים של רשות שדות התעופה במסוף השתלטו על התוקף והוא הועבר לידי כוחות הביטחון.

הפלסטיני נכנס למסוף ואז החל לרוץ לכיוון אחד מעובדי המסוף אז ניסה לחנוק אותו. אנשים שנכחו במקום אומרים כי לא הייתה אינטראקציה מוקדמת בין השניים. עוד סיפרו הנוכחים בזירה כי החייל הצליח להשתחרר בכוחות עצמו ולזעוק לעזרה. כוחות הביטחון מתחקרים את האירוע.

מצה"ל נמסר כי: "חייל צה"ל הותקף על-ידי מחבל פלסטיני בעת ששהה בלבוש אזרחי במעבר גשר אלנבי, שבמרחב החטיבה המרחבית הבקעה והעמקים". בצבא מציינים כי "החייל השתחרר מאחיזתו של המחבל לאחר שזה ניסה לחנוק אותו באמצעות כבל מטען לטלפון. כוחות ביטחון קפצו לנקודה, עצרו את המחבל והוא הועבר לחקירה. אין נפגעים. החייל שהה בגשר אלנבי במסגרת משימה צבאית בשמירות שגרתיות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין אמונה בכלבים הטמאים אפילו ארבעים שנה בקבר

לא עובד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו