צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אסונות בין הזמנים: נערה בת 15 במצב קשה בהתנגשות סירה ב'בננה' בכנרת

שתי בנות סמינר נפצעו הצהריים בהתנגשות סירה במצוף בכנרת, דרומית לטבריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועות, ובסיוע כוח רפואה של צה"ל פינו את הנערה בת 15 במסוק לבי"ח רמב"ם כשהיא מורדמת ומונשמת. בפנים שמה לתפילה

שתי בנות סמינר נפצעו הצהריים (חמישי) כשסירת ספורט ימי שמאחוריה מצוף נשיאה 'בננה' התנגשה במצוף שעליו היו, התאונה התרחשה בכנרת דרומית לטבריה. ממד"א נמסר כי בשעה 15:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על סירה שככל הנראה התנגשה במצוף בכנרת, דרומית לטבריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועות, נערה כבת 15 במצב קשה, עם חבלת ראש, ונערה כבת 13 במצב קל.

בהמשך נמסר ממד"א כי חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל פינו את הנערה בת 15 במסוק לבי"ח רמב"ם כשהיא מורדמת ומונשמת. ונערה נוספת כבת 13 במצב קל פונתה באמבולנס מד"א לבי"ח פוריה.

חובש בכיר במד"א רכוב על אופנוע מד"א אלכסנדר מצ'יגן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו במבנה סמוך לחוף 2 פצועות. סיפרו לנו שהן שטו על אבוב, כשלפתע התנגשו במצוף, ונפלו למי הכנרת. אחת מהן, כבת 15, סבלה מחבלת ראש קשה, והייתה מעורפלת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה, פינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א למגרש סמוך, שם חברנו עם מסוק צבאי שפינה אותה להמשך טיפול בבי"ח רמב"ם. הפצועה השנייה, כבת 13, סבלה מחבלות בגפיים, ופונתה על ידנו באמבולנס, כמצבה קל".

שמה של הפצועה קשה לתפילה: רננה בת רחל לרפו"ש

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וואוו אמאלה השם ישמור

ואוו אמאלה השם ישמור

וואו אמאלה השם ישמור

לא הבנתי אפה הבנות היוומה פגע בהם ?אפשר להסביר

מפחיד שמאטרקציה כזו יכול להיגרם אסון כזה., שה' ישלח להם רפואה שלימה בקרוב

השם של הבחורה הוא: רננה בת רחל-נשמח מאוד שכל עמ"י ירבה בתפילות לרפואתה השלימה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו