Yonatan Sindel/Flash90

מנדלבליט לשרים: קיימת מניעה משפטית לקדם את חוק המצלמות

היועץ המשפטי לממשלה העביר לשרי הממשלה חוות דעת לגבי חוק המצלמות, לפיו קיימת מניעה משפטית לקדם את ההצעה. מנדלבליט הודיע כי יגיע להשתתף בישיבת הממשלה ביום ראשון בכדי להציג את עמדתו: "החוק ישבש קשות את יום הבחירות"

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הניח בפני הממשלה את חוות דעתו המפורטת בנוגע להצעת החוק של הליכוד שיאפשר צילום בקלפיות על ידי המפלגות. היועמ"ש קובע כי קיימת מניעה משפטית לקדם את ההצעה. חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה הופצה לפני זמן קצר לשרי הממשלה, באמצעות מזכירות הממשלה, לקראת ישיבת הממשלה שבה תועלה ההצעה לדיון ונקבעה ליום ראשון הקרוב. מנדלבליט הודיע כי יגיע להשתתף בישיבת הממשלה.

"חקיקה של ההסדר המוצע כשבוע לפני הבחירות תשבש את סדרי הבחירות ואף עלולה בסבירות גבוהה להביא ל"תוהו ובוהו" ו'אנדרלמוסיה'", כתב מנדלבליט. היועמ"ש הוסיף כי נוכח הזמנים והנסיבות הנוכחיות – "לא ניתן לקיים את ההליך הנדרש על מנת לתקן את ההצעה כך שתוסר המניעה המשפטית הקיימת".

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר טרם המראתו מלונדון לישראל כי, "הצבת מצלמות מונעת גניבת בחירות. גנץ ולפיד מגישים ערעור נגד הצבת מצלמות. אנחנו יודעים למה. הם אמרו שהם מתכוונים לעשות קואליציה, ממשלת שמאל יחד עם אחמד טיבי ואיימן עודה שיהיו שרים בממשלה שלהם. הדבר האחרון שהם רוצים זה ספירת קולות אמיתית וטוהר הבחירות".

עוד הוסיף כי, "אנחנו אומרים תשימו מצלמות בכל הקלפיות, של כולם, של הליכוד, של כולם, ושהמשקיפים יהיו כל אחד עם מצלמה בדיוק כמו שיש בגני הילדים בבתי ספר בסופרמרקטים. פתאום, באולם הקלפיות אסור שיהיו מצלמות? איך אפשר בכלל להסביר את זה? ולנמק את זה? ואיך אתם יכולים לבוא איזשהו גורם פוליטי או משפטי ולהתנגד בתוקף לדבר שהוא כל כך בסיסי? אלא אם כן מישהו רוצה כאן שהליכוד יפסיד. רוצים לגנוב לנו את הבחירות. אנחנו לא ניתן שיגנבו את הבחירות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היועץ כל כך רוצה להיות בבהמשפט העליון.עד שמוכן לימכור משימתו לשטן

זו בדיוק מטרתו של נתניהו , לייצר כאוס ביום הבחירות ולגנוב אותם !!!
גנב הוא גנב הוא גנב!!!

עצוב
עצוב שאפשר לתמרן אומה שלמה לסגנון מזמנים אחרים במדינות אחרות
פתאום אין מעמד ליועץ ומתעלמים מחוות דעתו , הכל חייב חבישות בלחץ כי ״ גונבים לנו את הבחירות״
אוי לעם שעל כך נאמר ״ בימים ההם אין מלך בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה ״
מי ייתן והקדוש ברוך הוא יחזיר לאומה את
השפיות והבחירות תתקיימנה סוף סוף והעם יכריעה ומשם נמשיך הלאה….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו