צילום שלומי טריכטר

האדמו"ר ייצא מחר למסע להצלת המוסדות – וישוב להצביע בחירות

כ"ק האדמו''ר מקאליב ייצא מחר למסע גיוס כספים בארצות הברית, בעקבות המצב הקשה של המוסדות, שנקלעו לקשיים לאחר פטירתו של כ"ק האדמו"ר זצוק"ל. עקב הבחירות ישוב הרבי ביום שלישי הבא בכדי לממש את זכותו להצביע ולהבהיר את חשיבות ההצבעה

כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א ייצא מחר (שלישי) למסע גיוס כספים בארצות הברית, בעקבות המצב הקשה של המוסדות, שנקלעו לקשיים לאחר פטירתו של כ"ק האדמו"ר זצוק"ל. ריבוי הלומדים ומיעוט היכולת גרם בזמן האחרון בעקבות פטירת הרבי זיע"א למעט טלטלה במוסדות, ועל כן החליט הרבי שראה את המצב, לצאת למסע גיוס כספים בארה"ב.

האדמו"ר, שמונה על פי צוואתו של של כ"ק האדמו"ר זצ"ל, החל לאחר פטירתו בחודש ניסן להמשיך את דרכו בהנהגת הקהילה וחצר החסידות ומונה לעמוד בראשות המוסדות הגדולים אשר הקים האדמו"ר זצ"ל, בהם הכוללים הרבים שעומדים כעת תחת הנהגתו של הרבי החדש.

עקב הבחירות שמתקיימות בי"ז אלול, ישוב הרבי שליט"א ביום שלישי הבעל"ט (יום הבחירות), בכדי לממש את זכות הצבעתו, ולהבהיר לקהל חסידיו את החובה להצביע בבחירות הגורליות, שבעקבות כך הוא אף קוטע את מסו לחיזוק והצלת המוסדות. בשבוע האחרון אף עלה למעונו ברח' חנה בירושלים, סגה"ש וחה"כ מאיר פרוש, לשעה של התייעצות בעניני השעה העומדים על הפרק.

מאיר פרוש בהתייעצות במעונו של כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פורים רבי

האדמו"ר מקאליב שליט"א. הצלחה בגיוס כספים למוסדות. השם ית' בעזרך.

האם השכן ליצמן גם מתייעץ עם …… ???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו