Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות "מחקר עומק": נתניהו ביטל כינוס בחירות, מכנס "ישיבת חירום"

ראש הממשלה ביטל את הגעתו לאירוע סיכום הקמפיין והחליט לזמן "כינוס חירום" בביתו בעקבות "מחקר עומק" שמראה על ניצחון צפוי של לפיד וגנץ בגלל אחוז הצבעה נמוך • גנץ: "מי שירכיב את הממשלה צריך להתחייב להחזיר את המנדט אם ייכשל"

בליכוד פרסמו הערב הודעה כי, "בעקבות מחקר עומק שהגיע לפני זמן קצר לידי ראש הממשלה נתניהו, שמראה על ניצחון צפוי של לפיד וגנץ בגלל אחוז הצבעה נמוך הצפוי בערי הליכוד לעומת מעוזי השמאל, ראש הממשלה ביטל כעת את הגעתו לאירוע הליכוד הערב בבת ים והוא מכנס התייעצות חירום".

יו"ר כחול לבן בני גנץ הערב כי, "נתניהו מבקש לבצע סיכול ממוקד בתהליך הבחירות. אחרי שתקף את המשטרה ותקף את הפרקליטות ורמס את בתי המשפט, כעת הגיעה תורה של ועדת הבחירות המרכזית, תחת הטענה שהבחירות נגנבות. אין גבול שנתניהו לא יחצה על מנת להבטיח את חסינותו האישית. אני קורא לנתניהו לקרוא לבחירות נקיות, לא אלימות, ישרות ולהודיע מראש שהוא יקבל את תוצאות הבחירות. אני אקבל אותן".

עוד הוסיף גנץ בכינוס בחירות בתל אביב, "החדשות הרעות הן שאנחנו רואים את נתניהו עוסק בהפצת פייק ניוז ובהפחדה. האיש יושב בלשכתו, פוגש סקרים ומספר שקרים. אני אומר לכם בצורה חדה וחלקה. אם אחוזי ההצבעה ישארו כפי שהם אנחנו עלולים להפסיד את הבחירות. נתניהו מצליח להפחיד את הבוחרים שלו, להניע אותם, לגרום להם לרוץ לקלפיות על בסיס אותם שקרים שהוא מפיץ".

גנץ גם הביע חשש מכך שנתניהו עלול לא לקבל את תוצאות הבחירות ולא להחזיר את המנדט לנשיא, אם יוטל עליו להרכיב ממשלה והוא לא יצליח בכך. "ראינו איך הוא יוצא נגד המשטרה ונגד ועדת הבחירות ולא בחל בשום אמצעי. נתניהו איבד את זה ומוכן לטרוף את הדמוקרטיה עם הדי 9 של מוטי יוגב. אני קורא מכאן לנשיא ריבלין שעל מנת שלא נלך לבחירות פעם שלישית למסור את המנדט להרכבת הממשלה רק למי שמתחייב להחזיר אתו, אם וכאשר לא יצליח להרכיב ממשלה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בדיחה של כל בחירות מחדש!!!!!

מה יהיה הסוף? נמאס מהשמאל המושחת. והאמת נמאס כבר גם מנתניהו שכבר נגאל במהרה מכולם

זה חלק ממסע ה"גוואלד" של נתניהו
אין לו שום תחקיר עומק, זה פשוט שיטה להביא מצביעים לקלפי על ידי שהוא מפחיד אותם

מספיק להביא תעמולת בחירות של גנץ .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו