צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

מפתיע: על רקע תוצאות הבחירות – נתניהו ובנט הקימו ציר פוליטי

נפתלי בנט ונתניהו משוחחים באחרונה תכופות בטלפון, לעיתים אפילו שלוש פעמים ביום. בנוסף, הם קיימו שלוש פגישות אישיות בלשכת ראש הממשלה מאז הבחירות. המפגש הראשון התרחש כבר למחרת הבחירות בתום הקמת "הבלוק" על ידי נתניהו

בעקבות תוצאות הבחירות והפלונטר הפוליטי אליו נקלע נתניהו, נוצר קשר מעניין ומפתיע בין נתניהו לנפתלי בנט מראשי הימין החדש. כך על פי פרסום בישראל היום.

על פי הדיווח, השניים משוחחים תכופות בטלפון, לעיתים אפילו שלוש פעמים ביום. בנוסף, הם קיימו שלוש פגישות אישיות בלשכת ראש הממשלה מאז הבחירות. המפגש הראשון התרחש כבר למחרת הבחירות, בתום הקמת "הבלוק", על ידי נתניהו ומאז נערכו עוד מפגשים.

ההערכה במערכת הפוליטית כי השיחות בין בנט לנתניהו עוסקות בעיקר בתרחישים הפוליטיים האפשריים לנוכח תוצאות הבחירות והמבוי הסתום.

נציין כי הבוקר (רביעי) נפגש ראש הממשלה נתניהו עם ראשי סיעות המחנה הלאומי. אלא שנפתלי בנט לא הגיע למפגש עם נתניהו משום ש"הישיבה נקבעה אתמול בלילה, הלוז האישי לא מאפשר לו להגיע".

ברקע השיחות והגישושים פרסם העיתונאי זאב קם ברשת ב' כי ראשי מפלגות הימין-חרדים אמרו לנתניהו במפגש הבוקר לקרוא לאביגדור ליברמן להגיע לפגישה וזאת בניסיון אחרון להקים ממשלה עם השותפים הטבעיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יווו

ווסי דוס ציר פוליטי?? הרבה אויר בלי מהות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו