Hadas Parush/Flash90

נתניהו שוחח עם ליברמן וקבעו להיפגש מחר – "נראה אם זה רציני או לא"

ראש הממשלה שוחח עם יו"ר ישראל ביתנו ואמר לו כי "אין טעם לבזבז את זמנה של המדינה. ניפגש, נראה אם זה רציני או לא, ובהתאם לזה נקבל החלטה". בישיבת ראשי סיעות לא הייתה התנגדות למהלך. מסתמן: החרדים יהיו מוכנים להתפשר עם ליברמן

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר עם יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן. "אין טעם לבזבז את זמנה של המדינה. ניפגש, נראה אם זה רציני או לא, ובהתאם לזה נקבל החלטה", אמר נתניהו לליברמן, כך על פי הודעת הליכוד. עוד נמסר כי השניים קבעו פגישה למחר ב-09:30 בבוקר במשרד ראש הממשלה.

ליברמן אמר הערב כי, "היום הוזמנתי על ידי ראש הממשלה נתניהו לפגישה מחר ב- 9:30 בלשכתו. כפי שאמרתי מיד אחרי הבחירות, וגם לפני ואחרי הפגישה עם יו״ר כחול לבן בני גנץ, אם נוזמן באופן רשמי נבוא, ואכן מחר תתקיים פגישה. יצוין כי כל מאמצינו הם להקים ממשלת אחדות לאומית המורכבת משלוש מפלגות – ישראל ביתנו, הליכוד, כחול לבן. לא נהיה שותפים לשום ממשלה אחרת".

מוקדם יותר דווח כי בפגישה הבוקר בין ראשי בלוק הימין הציע נתניהו לפנות לליברמן ונציגי המפלגות החרדיות לא התנגדו לכך. גורמים במערכת הפוליטית אומרים כי בסיעות החרדיות רומזים כי הם מוכנים להתפשר עם ליברמן בכמה תחומים, כולל נוסחת חוק הגיוס ודברים נוספים, אבל זה יכול לקרות רק אם יהיה מו"מ עם ישראל ביתנו ולא בשלב הנוכחי.

 

דיווח: בליכוד דוחים בקשה של ליברמן להיפגש עם נתניהו

 

בצהרים נמסר מ'ישראל ביתנו' כי המטה המצומצם של המפלגה נפגש ודן במצב הפוליטי שנוצר ו"הודגש כי הדבר האחרון שהמדינה צריכה היום, הן בחירות חדשות". במפגש אמר ליברמן, כי נראה שגם אם יתקיימו בחירות חדשות, המפה הפוליטית לא תשתנה משמעותית, ו"לכן חייבים להגיע לפתרון מושכל ולהשאיר את כל השיקולים האישיים והאגו בצד".

עוד אמר ליברמן כי "הוא מקווה שעדיין במסגרת הדו צדדית בין הליכוד לכחול לבן ניתן יהיה להתקדם הרבה מעבר למה שראינו עד היום, אך אם עד יום כיפור לא תהיה פריצת דרך, 'ישראל ביתנו' תניח הצעה משלה לשתי הסיעות. בכל מקרה אחרי יום כיפור נכנס לכל מלאכת הרכבת הממשלה בהילוך גבוה". ליברמן סיפר כי ינצל את יום השבעת הכנסת מחר למגעים לא פורמליים עם ראשי כחול לבן והליכוד.

 

בגלל ליברמן: הפתק המעניין שהוצב בציונו של הרה"ק מריבניץ

בתוך כך, נתניהו תקף הערב את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות זה יאיר לפיד. לפיד מחזיק את בני גנץ כבן ערובה ומסיבות לא ברורות גנץ נכנע לו. לא מתקבל על הדעת שלפיד גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה ולוותר על הרוטציה שלו עם גנץ". לפיד כתב בתגובה: "אכן בן אדם אחד מחזיק את המדינה בן ערובה. אכן בן אדם אחד מונע ממשלת אחדות. אכן אדם אחד עושה הכל כדי להוביל לבחירות: בנימין נתניהו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליברמן חושב שהוא.מנהל את העולם חזור לגייס החמישי

מה לא ברור כשליברמן עדיין אומר "כל מאמצינו הם להקים ממשלת אחדות לאומית המורכבת משלוש מפלגות – ישראל ביתנו, הליכוד, כחול לבן. לא נהיה שותפים לשום ממשלה אחרת"
איך הסיעות של הגוש תומכות בזה?????

איפה ביבי שאמר רק אתמול שליברמן ילך לחברים החדשים שלו אהההההההההה!!!!!!!!!!

ביבי עזוב, זה לא רציני…

ביבי
נכשלת !!!!!!
הביתה!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו