גפני: "אני מוכן להתפשר על תפקידים, לא על מה שבציפור הנפש שלי"

יו"ר דגל התורה במתקפה על יו"ר הימין החדש: "למה ששקד לא תתפשר כדי להביא את מרצ לקואליציה? הרי צריך אחדות". מזהיר מסיבוב בחירות נוסף: "מערכת הבריאות שבקריסה כלכלית. המדינה לא תצליח להתאושש מזה, זה אסון"

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הסביר הערב את כוונתו בכך שהמפלגות החרדיות יצטרכו להתפשר בכדי לאפשר הקמת ממשלה: "העניין של דת ומדינה נשחק. לא נוותר עליו – נוותר על דברים אחרים כדי שתקום ממשלה והציבור יקבל את מה שמגיע לו". לדבריו, "אני מוכן להתפשר על תפקידים, לא על מה שבציפור הנפש שלי".

בראיון ל'גלי צה"ל' תקף את יו"ר הימין החדש איילת שקד שאמרה כי על החרדים יהיה להתפשר בכדי שליברמן יצטרף לממשלה: "למה ששקד לא תתפשר כדי להביא את מרצ לקואליציה? הרי צריך אחדות". מוקדם יותר כבר הגיב ואמר כי, "אני מודיע קבל עם ועדה – לא תהיה שום פשרה בנושאים הדתיים והעקרוניים לנו. לא בהתחכמות ולא בשום דרך אחרת".

גפני תקף את יו"ר ישראל ביתנו ואמר כי, "ליברמן לא הולך שנה שלמה לא לשמאל ולא לימין. הוא עומד על הגדר ובנתיים המדינה מושבתת. חבל שהתקשורת חוששת לדבר על האיש שבגללו כולנו בסרט הזה, שמו ליברמן. הייתי הופך להיות יקיר התקשורת אם הייתי הולך עם השמאל".

יו"ר ועדת הכספים הזהיר בראיון מסיבוב בחירות נוסף ואמר כי, "בחירות שלישיות משמעותן אסון כלכלי. והדוגמא הבולטת ביותר היא מערכת הבריאות שבקריסה כלכלית. המדינה לא תצליח להתאושש מזה, זה אסון". בשבוע שעבר העריך כי, "אני חושב שברגע האחרון יצטרפו אלינו לממשלה של נתניהו מפלגות שבימים רגילים לא היו נכנסים לממשלה כזאת. מפלגות שיראו בחירות מול העיניים וירצו רק למנוע את זה. ליברמן נטש את גוש הימין".

הבוקר דווח ב'כאן חדשות' כי ראשי סיעות בימין אמרו כי הם מתכוונים ללחוץ על המפלגות החרדיות לבצע ויתורים במשא ומתן כדי שישראל ביתנו תוכל להצטרף לגוש הימין. בדיווח של זאב קם צוטטו כמה בכירים בימין שאמרו כי, "ליברמן הוא היחיד שיכול להציל את ישראל מבחירות שלישיות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הרי

כל הכבוד.
עצה שלי במקום להתחנף לליברמן ולהתפשר על הכל כדי לזעות לדבת עם נתניהו לך לגנץ והוא יתן לך הכל על מגש של כסף בלי דרישות מוגזמות כגון כשתחתום לו נאמנות עד מוות .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו