משפטים ותיק בכיר נוסף: זו ההצעה של כחול לבן לבנט ושקד

כחול לבן העבירה הצעה באפיקים לא רשמיים לראשי הימין החדש, בנט ושקד, לפיה יוכלו לקבל שני תיקים שיבחרו אך לא את תיק ביטחון - אותו מייעדים בכחול לבן לליברמן או לאשכנזי. זאת במידה שיצטרפו ביחד עם הח"כ הנוסף מרשימתם

כחול לבן העבירה הצעה באפיקים לא רשמיים לראשי הימין החדש, נפתלי בנט ואיילת שקד, כך דווח ב'חדשות 13'. לפי ההצעה, בנט ושקד יוכלו לבקש שני תיקים לבחירתם. העיתונאי עקיבא נוביק שהביא את הדיווח אומר כי תיק המשפטים הובטח לשקד כאשר לבנט ניתנה האפשרות לבחור כל תיק שירצה מלבד תיק הביטחון אותו מייעדים בכחול לבן לליברמן או לאשכנזי.

איילת שקד נפגשת בימים האחרונים עם שורה של בכירים בכחול לבן ביניהם אבי ניסנקורן יועז הנדל וצביקה האוזר. הפגישות נערכו במזנון הכנסת לעיני כול – דבר המלמד כי אין מדובר במשא ומתן רציני אלא בשיגור מסר לנתניהו שעליו לתת תיקים לשניים כבר כעת.

במידה שיצטרפו ביחד עם הח"כ הנוסף מרשימתם לממשלת מיעוט של 55 ח"כים – שתכלול את כחול לבן, ישראל ביתנו, העבודה והמחנה הדמוקרטי. יצוין כי תרחיש זה יוכל להתאפשר רק כל עוד המנדט מצוי בידיו של גנץ – שכן לאחר מכן, הוא לא יוכל להרכיב קואליציה עם פחות מ-61 חתימות. עוד הוא מציין כי ההצעה נודעה לראש הממשלה נתניהו שניסה לבלום אותה, ככל הנראה זאת הסיבה לדיווחים ביומיים האחרונים על האפשרות שנפתלי בנט ימונה לשר.

בימין החדש לא הגיבו לידיעה, ומכחול לבן נמסר: "צוות המשא ומתן של כחול לבן פועל להקמת ממשלת אחדות בראשות שתי המפלגות הגדולות. כיסאולוגיה לא תקדם לאידיאולוגיה, ולא הוצעו תפקידים לאף מפלגה, בוודאי לא למפלגות קטנות".

חבר 'הימין החדש' מתן כהנא כתב אמש בטוויטר: "חברים, במצב המשבר הבטחוני והאזרחי ישראל פשוט משותקת. אסור, פשוט אסור בכל מחיר, להגיע לבחירות פעם שלישית (ורביעית, וחמישית). צריך להיות יצירתיים, לצאת מתבניות קיימות ולהקים ממשלה". האם בכך הוא רומז כי במפלגתו לא פוסלים את האפשרות?

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפי התרחיש ההיפוטתי הזה, ניצן הורוביץ ונפתלי בנט ישבו יחד בישיבות קבינט שינהל גנץ. חחחחחח

כולם מדקלמים אסור ואסור ואסור לגשת שוב לבחירות. אולי יורשה לשאול למה? הרי אם אתה ימני ומעוניין לקדם את הערכים בהם אתה מאמין, למה לא להפיל ממשלת שמאל בכל מצב ובכל זמן גם לפני שקמה?
רבותי, הכל ספינים, הכל נועד לאוזני הבוחרים שעייפים מהצבעות. בסתר הלב רבים מהפוליטיקאים מייחלים לבחירות חוזרות והאמירה שאסור להגיע שוב לבחירות זה חלק מהקמפיין של הבחירות החוזרות.
בואו נאמר את האמת, תהיינה בחירות חוזרות ולא קרה כלום..

בנט מסוגל להכול ישב עים לפיד בשביל איזה יעשה הכל

לא יפתיע שבנט יהייה מוכן לשבת יחד עם לפיד.
כבר בעבר היו לו רמיזות לכך שהוא רוצה לקרב את הרפורמים ומוכן להתפשר על דברים שכתובים בשולחן ערוך בשביל לקבל העדה מצד הציבור החילוני והרפורמי.

בנט הוא לא באמת דתי ולא באמת מאמין בעקרונות היהדות והתורה, ההתבטעויות שלו והרמזים שלו לאורך השנים מעידים על כך.
אפילו אותם רבנים שהוא קורא להם כך ו"הולך" לפי אורך רוחם הצהירו בפניו שלא תשב אישה חילונית בראש המפלגה והוא מן הסתם עשה הכל רק בשביל לקבל העדה ולא בשביל ללכת לפי דעת תורה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו