צילום: עבד ראחים חאטיב / פלאש 90.

סינוואר מאיים: "יש לנו רקטות לת"א שיספיקו לחצי שנה ברציפות"

בעקבות הירי על הדרום, מנהיג חמאס הגיב לדבריו של גנץ שאיים כי במשמרתו חמאס יקבל תגובה הולמת לכל מתקפה ואמר: "אנחנו עוד נגרום לו לקלל את היום שבו הוא נולד". עוד אמר כי ביכולתו להפוך את היישובים בישראל ל"ערי רפאים"

מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, איים היום (שני) על ישראל בנאום שנשא ברצועת עזה כהכריז כי ארגונו מחזיק ביכולות שיאפשרו לו לשגר רקטות לתל אביב חצי שנה ברציפות. "יש לנו ברצועה כוח צבאי שהאויב עושה לו חשבון גדול. יש לנו מאות קילומטרים של מנהרות. יש לנו מאות חדרי שליטה ובקרה מעל האדמה ומתחתה ואלפי טילי נט בייצור מעזה ואלפי פצמרים. אנחנו יכולים להפוך את ערי האויב לערי רפאים אם האויב ימשיך לתקוף אותנו".

סינוואר התייחס למטח הרקטות ששוגר לעבר שדרות בליל שבת האחרון והגיב לדבריו של יו"ר כחול לבן בני גנץ שאיים כי במשמרתו חמאס יקבל תגובה הולמת לכל מתקפה. לדבריו: "שמענו את ההצהרות המאיימות של מנהיגי ישראלי כלפינו, אבל אנחנו עוד נגרום להם לקלל את היום שבו נולדו".

עוד אמר מנהיג חמאס כי המודיעין הישראלי פועל להפיל את ארגונו בתוך עזה: "גורמי מודיעין שונים מנסים לערער את היציבות ברצועת עזה, יש לנו אמצעים רבים וחשאיים שמתמודדים נגד הניסיונות של המודיעין הישראלי לחדור לעזה".

מנהיג חמאס לועג: "בישראל אין ממשלה – לא יכולים לקבל החלטות"

לדברי סינוואר, אנשי חמאס מייצרים בעצמם את טילי הנ"ט שיתמודדו נגד כוחות השיריון הישראליים שנמצאים באזור, עוד טען מנהיג ארגון הטרור כי מתחת לאדמה ישנם מאות קילומטרים של מנהרות הגנתיות ו"מאות אלפי" מלכודות שיחכו לכוחות הביטחון הישראליים ביום שיחליטו להיכנס למבצע קרקעי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצער מאוד לכתוב את זה אבל אני מאמין לסנוואר יותר מלגנץ

סינוואר לא שיקר. זאת כמות הטילים שיש להם.
וכן, זה לא יהיה צוק איתן 2. זה הולך להיות מאד קשה הפעם. ותושבי הדרום לא יוכלו כמעט לצאת מהמקלטים.
זאת תהיה רק תחילת.המלחמה. אח"כ יצטרפו חיזבאללה וסוריה וכן ירדן ואירן.
עכשיו הכל שקט? זה רק עיניין של זמן.
ביקשתי מכם יהודים יקרים,אנא הרבו בתפילות ובכיות.לשם שיציל אותנו. כמו כן ארה"ב לא תתערב וישראל תשאר בודדה במלחמה נגד כמה מדינות וכמה צבאות.
ומה יהיה בסוף? לא לחשוב על הסוף אלא להתפלל וללמוד תורה גם אחרי חצות לילה. ולעשות תיקון חצות כל איש ישראל. אנו עוד נינצל מהגזירה הבאה עלינו ר"ל. נקוה מאד שכך לא יקרה.

סנוואר תזהר מאוד מחר ביבי ינאם נגדך בכנסת ויעשה כותרת מפחידה בישראל היום……

סינוואר תפסיק להיות מסונוור הקב"ה שומר עלינו בדיוק מאנשים כמוך,,,ורוץ רוץ מהר למאורה לפני שהטיל יפגע בך

וּבָעֵ֣ת הַהִיא֩ יַעֲמֹ֨ד מִֽיכָאֵ֜ל הַשַּׂ֣ר הַגָּד֗וֹל הָעֹמֵד֮ עַל־בְּנֵ֣י עַמֶּךָ֒ וְהָיְתָה֙ עֵ֣ת צָרָ֔ה אֲשֶׁ֤ר לֹֽא־נִהְיְתָה֙ מִֽהְי֣וֹת גּ֔וֹי עַ֖ד הָעֵ֣ת הַהִ֑יא וּבָעֵ֤ת הַהִיא֙ יִמָּלֵ֣ט עַמְּךָ֔ כָּל־הַנִּמְצָ֖א כָּת֥וּב בַּסֵּֽפֶר׃
פשוט תדאגו להכתב בספר החיים
תן חיים תקבל חיים
נתת חיוך קבלת חיים
נתת צדקה נתת חיים
ויתרת חייכת
עזרת נושעת
פשוט תהיה דבק
ואתם הדבקים בה' חיים כולכם היום
פשוט להכתב בספר החיים

לנורמלי האחרון
אם הגיבנת לא הייתה שלי הייתי צוחק
אבל עכשיו אני בוכה

תגובות מחממות את הלב
מדהים איך אנחנו מתעוררים לתשובה
ברוך השם

לא תהיה שום מלחמה אתם עוד תראו שהמשיח יבוא בכיף ובסבבה לגמרי אין מה לחשוש משום דבר אבל כמובן להרעיד ולהפציץ את הרקיעים אשר בכל העלומות העליונים והתחתונים ברחמי שמים יום ולילה

תקשיב לי טוב ילא שפוי עם ישאראל תמיד מנצח החילים שלנו טיל וה שומר עליהם ואוהב אותם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו