צילום: תומר נויברג / פלאש 90

בכחול לבן דואגים: "ליברמן לא יציב – אי אפשר לדעת מה עובר לו בראש"

למרות שפגישת המו"מ בין נציגי 'כחול לבן' ל'ישראל ביתנו' הוגדרה 'טובה', ברשימתו של גנץ דואגים מחוסר היציבות של ליברמן: "הפגישה של צוותי המו"מ היא קשקוש. מי שמחליט מה יהיה הוא ליברמן". וגם: האם ב'ליכוד' יודעים לומר מה הוא מתווה הנשיא?

לאחר פגישת צוותי המו"מ של 'כחול לבן' ו'ישראל ביתנו' אתמול (חמישי), פגישה שהוגדרה טובה על ידי שני הצדדים, בכירים בכחול לבן הביעו דאגה מפעולותיו העתידיות של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. בכיר במפלגתו של גנץ אמר כי "הפגישה של צוותי המו"מ היא קשקוש וכולם יודעים את זה. מי שמחליט מה יהיה הוא ליברמן, ואי אפשר לדעת מה עובר לאיש הזה בראש", אותו בכיר הוסיף בשיחה עם "ישראל היום". בכיר נוסף התבטא בצורה דומה ואמר כי "ליברמן איננו יציב ואי אפשר לדעת איתו".

אמש, בתום פגישת צוותי המו"מ של 'כחול לבן' ו'ישראל ביתנו' נמסר בהודעה משותפת כי, "במהלך היום צוות המו״מ דן בסוגיות מהות שעומדות על הפרק, בכדי להתקדם בגיבוש עקרונות ממשלת האחדות הלאומית הליברלית הרחבה. הצוותים הגיע להסכמות בנושאים הבאים: בתקציב הקרוב תתבצע העלאת ההכנסה המינימלית לקשיש לגובה של 70% משכר המינימום. לא תהיה פגיעה במתווה העלאת קצבאות הנכים, והנושא יעוגן בבסיס התקציב הקרוב".

בניגוד להודעה החגיגית, גורמים ב'ישראל בתינו' צוטטו ב'מעריב' מביעים חשש כי קיים ערוץ חשאי בין 'כחול לבן' למפלגות החרדיות. "משום מה אין שום התקדמות בנושאי דת ומדינה שעלו במהלך המפגש עם כחול לבן. הדבר מעלה חשש כי אולי קיים מו"מ מקביל מול המפלגות החרדיות", צוטטו הגורמים. מנגד, ב'כחול לבן' טענו שאין שום מחלוקות בתחום דת ומדינה והדברים סוכמו עקרונית בפגישות קודמות, כך על פי דיווח ב'חדשות 12'.

סקר: רוב הציבור רוצה ממשלת אחדות, אך מעריך שיהיו בחירות

בתוך כך, גורמים בכחול לבן טענו אתמול בשיחה עם 'מעריב' כי לא ברור להם מה אומר מתווה הנשיא. לדבריהם גם בליכוד לא יודעים לתת תשובות על מתווה הנשיא בדיוק: "לליכוד אין מושג מה זה מתווה הנשיא, הם מעולם לא הכינו אפילו דף שעליו כתוב במה מדובר", אמר גורם במפלגה והוסיף: "שאלנו אותם אלף פעם מה זה מתווה הנשיא עד שהבנו שהם לא יודעים. זה סתם תירוץ בשביל לא להגיד 'קיבלנו הוראה להגיע לבחירות'".

לגבי המו"מ ספרו אותם גורמים בכחול לבן כי "יש רצון להגיע לקווי יסוד מוסכמים עם ישראל ביתנו ומפלגת העבודה, אולם המפלגה לא תחתום על הסכמים קואליציוניים עד אשר תקום ממשלת אחדות עם הליכוד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא לא מלאך.
אני יגיד לכם מה עובר לו בראש.
הוא מארץ כזאת שבו אדם אחד מוכן שכולם זאת אומרת כל רוסיה תסבול בשביל ,שלו יהיה מקום הכי טוב מכולם.
ככה היו המנהיגם של רוסיה.
ליברמן מוכן שכולם יסבלו בשביל שיהיה לו מקום הכי טוב .
ומהו ?
שכולם יהיו תלויים בו.

מה מתווה הנשיא צריך לשאול את הנשיא ( לדעתי הוא עדיין חי )
מה שבטוח שהליכוד אמרו שהם מוכנים למתווה ובכחול לבן לא שמענו שהם מוכנים והמבין יבין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו