האב"ד זצ"ל. צילום: יעקב לדרמן

אחרי פטירת האב"ד: רב העיר הודיע כי בנו ימשיך את דרכו במסירת השיעורים

בדרך למינוי כממשיך? רב העיר מודיעין עילית הגאון רבי מאיר קסלר שליט"א הודיע כי בנו של הגרש"ז אולמן זצ"ל, ר' אברהם יצחק שליט''א, ימשיך את דרכו של אביו במסירת השיעורים בעומק ההלכה. "אשר הינו מופלג בתורה וגם עמד לימנו ושמשו בהוראה"

על רקע חלל הרבנות במודיעין עילית, לאחר פטירתו של אב"ד מודיעין עילית הגאון רבי שלמה זלמן אולמן זצ"ל בחודש האחרון, יצא הבוקר רב העיר הגאון רבי מאיר קסלר שליט"א בצעד מפתיע והודיע כי בנו של הגרש"ז אולמן, ר' אברהם יצחק שליט"א, ימשיך את דרכו של אביו במסירת השיעורים בעומק ההלכה.

במכתב שפרסם המרא דאתרא ברחבי העיר כתב כי, "בסיום ימי השבעה על מורנו ורבנו עלינו להתבונן בחסרון הגדול שנחסרנו בהסתלק מעמנו אדם נעלה ומרומם מאוד, אשר יסד בעירנו את בתי ההוראה, וידע להעמיד את הדברים על מקומם עפ"י הקבלה והמסורת מגדולי הדורות זיע"א ועלינו להשתדל להמשיך לנהוג עפ"י מה שחונכנו על ידו".

בהמשך מכתבו מגולל רב העיר על שיעור שקבע האב"ד זצ"ל בעומק ההלכה, וכעת ימשיך את דרכו במסירת השיעורים בנו הגרא"י אולמן שליט"א. "מה זרעו בחיים אף הוא בחיים ובאנו להציע לציבור היקר משתתפי השיעור וכלל הציבור, שבנו הרה"ג ר' אברהם יצחק שליט"א אשר הינו מופלג בתורה וגם עמד לימנו ושמשו בהוראה, ימשיך במסירת השיעורים, ויהי' לכבוד אביו ולתועלת הציבור".

עם זאת זאת, מלבד קריאת רב העיר לבא ולהשתתף בשיעור בן האב"ד זצ"ל, לא היה מנוי נוסף מעבר לכך. אך גורמים המעורים בפרטים מציינים ל'חדשות JDN' כי בהחלט יתכן שבנו ימונה לאב"ד מודיעין עילית כבר בתקופה הקרובה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו