נשיא המדינה בביקורו באוגדת עזה, צילום: קובי גדעון לע"מ

ריבלין: "אני קורא לכחול לבן ולליכוד להתעשת, אין צורך בבחירות נוספות"

נשיא המדינה: "אני קורא לליכוד ולכחול לבן להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות". עוד הוסיף: "די לנו בבחירות האלה. העם הכריע את דברו. יש לכם בעיות? הן ניתנות לפתרון. קודם כל קווי יסוד ולאחר מכן יצטרפו לממשלה פריטטית"

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר היום (ראשון) כי הוא חושב שאפשר להקים ממשלה, ו"הפערים הם אישיים יותר מאשר פערים הגותיים, מחשבתיים, פוליטיים או צורכי המדינה". ריבלין הדגיש כי "מנהיגי ישראל צריכים להבין שאזרחי ישראל קודמים לכל".

במהלך ביקור בנתיבות הנשיא קרא לליכוד ולכחול לבן "להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות". לדבריו, "די לו בבחירות האלה. העם הכריע את דברו. יש לכם בעיות? בעיות אישיות? הן ניתנות לפתרון. קודם כל קווי יסוד ולאחר מכן יצטרפו לממשלה פריטטית, שתאפשר גם מבחינה פוליטית להתקיים וגם מבחינת המטרות שלשמה היא הוקמה על מנת לשרת את אזרחי ישראל".

בהמשך הגיע ריבלין גם לאוגדת עזה והודה לחיילים על פעילותם. "העורף הישראלי הוא עצבי הברזל של המדינה. אתם קיר הברזל שלה", אמר. "תודה לכם על המסירות והדבקות בהן אתם משרתים את אזרחי המדינה. בשמי, ובשמם, אני אומר לכם היום תודה".


צילום: מתוך הטוויטר של הנשיא ריבלין

כזכור, יו"ר כחול לבן נפגש אמש (מוצ"ש) עם נשיא המדינה. כחול לבן: "גנץ עדכן את הנשיא על סטטוס המו"מ הקואליציוני ודן עימו על מרכיבי מתווה הנשיא". מכחול לבן נמסר כי,"גנץ עדכן את הנשיא על סטטוס המו"מ הקואליציוני ודן עימו על מרכיבי מתווה הנשיא מתוך מגמה למנוע בחירות נוספות. השניים קבעו כי ימשיכו לעמוד בקשר בהמשך ככל שידרש". מבית הנשיא נמסר קודם הפגישה כי, "הפגישה נקבעה לבקשת גנץ ובהמשך לשיחות שמקיים הנשיא עם כלל הגורמים במערכת הפוליטית למען כינונה של ממשלה בהקדם".

נשיא המדינה ראובן ריבלין צפוי להיפגש בשבוע הבא עם ראשי המפלגות החרדיות וראשי הרשימה המשותפת, זאת בניסיון למנוע בחירות שלישיות. בין היתר ייפגש ריבלין עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר יהדות התורה סגן השר יעקב ליצמן ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני. ראשי המפלגות ביקשו להיפגש עם הנשיא במטרה לבחון אפשרויות להקמת ממשלה מבלי לערוך בחירות נוספות.

בשבוע שעבר נפגש ריבלין עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן "השניים הסכימו כי לאור ההחלטות המשמעותיות העומדות לפתחה של ממשלת ישראל בתקופה הקרובה, עליה להיות יציבה ורחבה ככל הניתן וזאת, בין היתר, נוכח המצב הביטחוני והכלכלי וכן כי על ממשלה שכזו לכלול את שתי המפלגות הגדולות כמרכיבים מרכזיים בה", נמסר מבית הנשיא.

עוד הוסיפו בבית הנשיא, "בנוסף שוחחו השניים גם על המתווה שהציע הנשיא לנתניהו ולגנץ אשר בבסיסו מספר עקרונות הדורשים סיכום מדויק בין שני הצדדים. הנשיא חזר באוזני ח״כ ליברמן על פרטי המתווה כפי שהציגם בפני הציבור והדגיש כי הוא נכון לעמוד לרשות הצדדים בכל הבהרה נוספת שתדרש לטובת הקמת ממשלה מהר ככל הניתן".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עוד נשיא ואבדנו

ושום מילה על החרם של כחול לבן וליברמן נגד החרדים
שיתביש הנשיא

יפה אמת שלא ישגעו אותנו כולל המפלגות החרדיות שלנו די גנון די כל אחד גם אנחנו גם לפיד גם ליברמן כל אחד יקפל קצת את הזנב שלו ודי נמאסתם גנון.

כבר א"א לדעת מי מדבר.
גנץ, ליברמן או ריבלין?
קואליציית האנטי-ביבי מתפקדת היטב.

על מה אתה מדבר?
נתניהו כבר באמצע הקמפיין,
הנשיא לא ראה את הפרוזינצטיה שהציג ביבי על חשבון תושבי הדרום?
הוא כבר אוחז בשלב ב'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו