צילום: הדס פרוש / פלאש 90

גנץ: "יום עצוב מאוד"; ליברמן: "לתת לנתניהו הזדמנות להוכיח את חפותו"

תגובות מעורבות במערכת הפוליטית חה"כ לפיד: "להודעת היועץ המשפטי לממשלה יש רק משמעות אחת - בנימין נתניהו אינו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלת ישראל". בתוך כך, העבודה-גשר דורשת להקים וועדה שתדון בשאלת חסינותו של ראש הממשלה


דברי ח"כ משה יעלון הערב

ראשי כחול לבן מגיבים הערב לכתבי האישום עליהם הכריז היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלביט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. יו"ר המפלגה חה"כ בני גנץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "יום עצוב מאוד למדינת ישראל". לעומתו ח"כ יאיר לפיד קרא בתגובתו לנתניהו להתפטר מראשות ממשלה.

לפיד קובע כי "להודעת היועץ המשפטי לממשלה יש רק משמעות אחת – בנימין נתניהו אינו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלת ישראל". עוד הוסיף בתגובתו: "זהו יום עצוב למדינת ישראל וגם לי באופן אישי. לא ייתכן שראש הממשלה יפציץ בלילה בסוריה ויילך בבוקר להתעמת עם ניר חפץ. לא ייתכן שמי שאחראי על מערכת החינוך של ילדינו יהיה נאשם בעבירות פליליות חמורות".

לפיד הוסיף: "לא ייתכן שמי שאמור להגן על המערכת המשפטית, משיקולים זרים, יאשים את המערכת המשפטית בשיקולים זרים. בעיקר לא ייתכן שהוא יגרור איתו מדינה שלמה לסחרור מסוכן שייגמר באלימות ובמשבר פנימי חסר תקדים. עד לשנים האחרונות בנימין נתניהו הקדיש את רוב חייו לחיזוק מדינת ישראל. אם עדיין אכפת לו ממנה, הוא צריך לעשות למענה עוד דבר אחד: להתפטר".

חה"כ משה (בוגי) יעלון אמר אף הוא כי במצב הזה ראש הממשלה נתניהו לא יכול להיות מועמד לראשות ממשלה יותר. וקרא לו ל"קבל את ההחלטה הנכונה". עוד הוסיף: "אבל הערב הזה הוא גם תעודת כבוד למערכת משפט עצמאית, שעל אף שהיא תחת מתקפה בתקופה האחרונה, קיבלה החלטה נכונה, ללא פחד וללא מורא".

בתוך כך, סיעת העבודה-גשר פנתה ליועמ"ש הכנסת עו"ד איל אינון בדרישה להקים את ועדת הכנסת שסמכותה לדון בשאלת חסינותו של ראש הממשלה, בשונה מהועדה המסדרת הזמנית שהוקמה.

מנגד, יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי מדובר ביום קשה למדינת ישראל, והוסיף: "אנחנו צריכים לתת לטחנות הצדק לבצע את עבודתם ולתת לראש הממשלה את ההזדמנות להוכיח את חפותו בבית המשפט".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הוציא הודעת תמיכה וכתב: "‏הרגש הראשון שעולה בי: עצב גדול. כואב לי על רוה״מ, איזו מתנה ״נהדרת״ העניקה לו המדינה על כך שנתן את מיטב שנותיו למעננו. הכל היה ידוע מראש, ידענו שהיועמ״ש לא יעמוד בלחץ שהופעל עליו, ידענו ששי ניצן נאבק במלוא העוצמה שיגישו נגד רוה״מ כתבי אישום חמורים בכל מחיר. לא נשתוק. לא נוותר".

ח"כ שלמה קרעי כתב כי, "לקרוא את כתב האישום ולפחד. מגישים כתב אישום נגד רה"מ על שוחד כאשר כתב האישום מאולץ ומופרך. היועמ"ש לא הצליח לסתום עם האצבע את שטף הטרלול והניסיון להפיכה שלטונית באמצעות צבא של פרקליטים. צבא המונהג על ידי אדם אחד ששם לו למטרה להדיח ראש ממשלה מכהן. רה"מ חף מפשע עד שיוכח אחרת. הוא ימשיך לכהן כי כך קובע החוק ואף שופט בג"צ לא יעז להתערב בזה. יש ציבור גדול מאוד שישמור על החוק במקום אלו שאמונים עליו באופן רשמי ומעלו בתפקידם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה מערכת משפט ישרה מפרסמים דברים רעים של אחרים………… כשאנו שיש לנו תורה להבדיל בין טמא לטיהור וחוץ מזה שכל מי שבחר בו לא מעניין אותו שיש לו תיקים

בואו בהמוניכם עם ישראל להפגין לטובת ביבי נתניהו נגד מערכת המשפט איפה נפגשים?

מופרך. המצאה. שמאל דיקטטורי. אין ערך כבר למשפט בישראל. אני לא מאמינה בו

לפיד אתה המושחט.ביותר כמה שוחד קיבלת גם אני קיבל שוחד מעיסקה במשטרה

רשעים מרושעים משוחדים מנדלבליט רשע ומשוחד

שמתם לב ליברמן אוכל החזירים פתאום נהיה "סלחן" כלפי ביבי

על כל הצבועים יעבור כוס התרעלה, יש דין ויש דיין!

הדרישה שעל ראש הממשלה להתפטר ברגע שמוגש נגדו כתב אישום מבוססת כל ההנחה שהגשת כתב האישום גורמת לאובדן אמון הציבור בראש הממשלה.

אך המצב היום הוא שבעיני רבים מאוד הגשת כתבי האישום גורמת לציבור לאבד את שארית האימון ביועץ המשפטי , ולכן על היועץ המשפטי להתפטר!

הכל נכון, אבל כדי להחזיר פה את המדינה למחוזות השפיות, ביבי צריך ללכת, עם כל הצער

ריצת מרתון של השמאל להפלת נתניהו.
.דיקטעורה במיטבה…על ידי אנשים דיקטטורים שימו לב ארבעה לוחמים בשם הדמוקרטיה גנץ..יעלון…לפיד…ואשכנזי שכל המפלגות שלהם עושים רצוניהם כי יודעים שאם לא מיד הם כבר לא יהיו במפלגה
הם טוענים ליושר לב…ולדאגה לדמוקרטיה…תתביעשו טלו קורה מבין עיניכם…הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם

שמאל . חלש . מפוחד . עלובים . שקרנים . ערב רב . גייס חמישי .רשעים . בדאים . מקוללים .

ועכשיו ביבי יקיים את הבטחתו: אם אני קורס, כל מחנה הימין-דתיים-חרדיים קורסים איתי! עם כל הכבוד לביבישעשה דברים טובים, אני לא מוכן להתאבד עליו באותה מידה שהוא לא התאבד עלינו כשאנו היינו בצרה, הלך עם לפיד וגזרו גזרות עלינו, אז דיי!! נכון שכל זה משפט הרשעים ואפשר גם לרחם עליו, אבל לא להתאבד עליו. הוא גמור .. זהו! זאת עובדה! אל לנו להקריב את עצמנו, ילדינו, מוסדותינו, עתידנו.. לאיש ביבי. מי שרוצה, שיגיד עליו תהילים, יתפלל עליו שיינצל מדין הרשעים אבל לא להתאבד עליו. דיי! מספיק!

עוד מעט ושוב יודו שזו עלילה!
וחוץ מזה לי ולעוד הרבה אנשים לא מעניין שהוא קיבל שוחד!
להיפך מגיע לו לקבל קצת יותר!

כל אויביי עם ישראל שחלק מהם הם מערכת המשפט במדינת ישראל אוייב מספר 1 של היהדות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו