צילום: נועם רבקין / פלאש 90

סמוטריץ': "קשה מאוד לתקן בממשלת מעבר את פרצת התח"צ בשבת"

שר התחבורה הוסיף: "אני כואב בעיקר את ההתרסה, חוסר ההבנה של הרצון של לשמור על מרקם בחברה שיש בה כאלה וכאלה". לגבי האפשרות שמפלגת הימין החדש תרוץ בנפרד מהבית היהודי ומפלגתו העריך כי בנט ושקד לא ירוצו לבד: "פעם קודמת זה נגמר רע"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' השתתף היום (רביעי) בוועידת פסגת הרכב והתייחס להפרת הסטטוס קוו בנושא התחבורה הציבורית בשבת ואמר: "כרגע מאד קשה לתקן את הנושא עם ממשלה זמנית. אני כואב את זה, זו שגיאה זה מהלך חסר אחריות, אני בעיקר כואב את זה ואין לזה צורך, בואו נפתור את העניינים הגדולים".

בתחילת דבריו אמר סמוטריץ': "אני כואב בעיקר את ההתרסה, חוסר ההבנה של הרצון של לשמור על מרקם בחברה שיש בה כאלה וכאלה. אני חושב שגם נושא התחבורה הציבורית, יכולת התנועה, יש פתרונות יצירתיים ואפשר לפתח את הפתרונות האלה, לעשות זאת בדיאלוג ולא לתקוע אצבע בעין".

"גם ההחלטה של מדינה דמוקרטית יש לה מחיר", הוסיף שר התחבורה. "יכולנו להיות דיקטטורה בלי הליכי תכנון בלי בית משפט ולעשות זאת מהר, אנו בסוף מאזנים בין הדברים".

יו"ר האיחוד הלאומי התייחס גם למצב הפוליטי ולאפשרות שמפלגת הימין החדש תרוץ בנפרד מהבית היהודי ומפלגתו והעריך כי בנט ושקד לא ירוצו לבד, לדבריו: "פעם קודמת זה נגמר רע. הם לא ירוצו לבד הם ירוצו או אתנו או עם הליכוד".

כמו כן, התייחס סמוטריץ' למערכת המשפט ואמר כי "המערכת (המשפטית) הלכה לאיבוד בהרבה מאד מובנים, אני בעד הפרדת רשויות, הבסיס שזה יהיה מפוזר ברשויות שונות, מעצם הוויכוח לא צריך להיבהל, מערכת המשפט לקחה הרבה מאד סמכויות והעובדה שבית המשפט הולך לדון בתוקפו של חוק, הכנסת החפיפה את עצמה לחוק". הוא תהה, "אתם מעלים על דעתכם 11 שופטים שיקבעו שהמדינה אינה יהודית?".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין שום רשות לעיריה לממן חילולי שבת ציבוריים על חשבון משלם המסים, זה דבר פשוט ביותר, זו כפיה חילונית נגד האזרחים שומרי השבת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו