ליברמן: "אם נתניהו היה מוותר גם לנו הייתה לו קואליציה ימנית יציבה"

בראיון שהעניק לערוץ תקשורת רוסי, נימק ליברמן את הסיבות שהובילו אותו להתעמת עם נתניהו והחרדים, "הוא מוותר תמיד רק לאורתודוקסים, את הכל הוא נתן לליצמן וגפני, אם היה נותן גם לנו משהו בנושאי דת, היינו בקואליציה ימנית יציבה של 63 חברי כנסת"

יושב ראש 'ישראל בתינו' התראיין היום לערוץ התקשורת הרוסי 'רדיו רקע' ולראשונה מזה זמן, השמיע אמירות שיש בהן מן הפרגמטיות בכל הקשור לשיתוף פעולה עתידי עם גוש הימין.

בראיון לערוץ הסביר ליברמן לציבור דוברי הרוסית, את מניעיו לאורך מערכת הבחירות האחרונה בהן מיצב את עצמו כגורם לעומתי לראש הממשלה נתניהו וכלפי האוכלוסיה החרדית. ״הבעיה שלנו עם נתניהו הוא העובדה לאורך כל הדרך בכל הקשור לנושאי דת ומדינה, הוא בא רק לקראת החרדים. אם היה בא לקראתנו ומעניק גם לנו הישגים כלשהם, כבר היינו מזמן בקואליציה יציבה של 63 חברי כנסת".

ליברמן הסביר, כי מה המכשול כרגע הוא העובדה ש"נתניהו וויתר הכל לליצמן וגפני". לדבריו, "נתניהו אינו מוכן לוותר על הגוש החרדי-משיחי המצטייר כחתונה קתולית. הוא תמיד מוותר לאורתודוקסים, ככל שביקשנו גם אנחנו משהו לציבור שלנו כמו תחבורה ציבורית בשבת, הוא בחר להיענות רק לדתיים, זו הסיבה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיכנס לכזאת קואליציה".

בתגובה לדברים, העריך הכתב הפוליטי עמית סגל, כי "זה נראה כמו איתות למו״מ אבל עדיין כדאי לזכור שכל סימני הנפט מכיוון איווט עד היום לא הובילו להסכמות של נתניהו איתו ולהפך". לדבריו, "זה אכן נראה כמו תחילתו של מהלך, משום שכל תומכיו משדרים בימים האחרונים מסר דומה בתקשורת הרוסית". סגל תוהה האם מדובר בקריאה למו״מ או השקת קמפיין בחירות 2020?

יצוין, כי מוקדם יותר קרא יו"ר סיעת הליכוד בכנסת ח"כ מיקי זוהר לראש הממשלה להזמין את ליברמן לפגישה ולהציע לו רוטציה על תפקיד ראשות הממשלה. "אני קורא לראש הממשלה להזמין את ליברמן עוד היום לפגישה, אין דרך אחרת להקים ממשלה למעט ממשלת 63 עם ליברמן", הכריז זוהר. בראיון לגל"צ הוסיף, כי "אם ראש הממשלה נתניהו היה מתייעץ איתי, הייתי ממליץ לו על רוטציה עם ליברמן. זה דבר הרבה יותר נכון, כך תקום ממשלת ימין".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליברמן שקרן בלי טיפת בושה. באו לקראתו בלי סוף אבל הוא ידע כבר לפנח הבחירות שהוא הולך להפיל את נתניהו, וכעת ללא שמץ של בושה מעז לומר שהוא הנרדף והמסכן שאם רק היו עושים משהו למענו הוא היה רץ לקואליציית ימין. כאילו כולם סתומים עד כדי כך שלא זוכרים מה היה פה רק אתמול ושלשום ובמשך שנה שלמה

התחיל קמפיין בחירות ליברמן.
הפעם הוא צולל אין ספק

גם הפרצוף שלו נראה כמו חזיר. בידוע שלא עמדו על הר סיני

הוא מטח את החבל עד הסף, והוא רואה שלא הצליח במשימתו, ורואה שהחבל הולך להיקרע לו בפנים, ולכן מתחיל לרדת מהעץ לקראת חבירה לימין, בחירות לא ייתנו לו כלום, ובסוף הוא ייכנס לממשלת ימין, ליברמן לימד את הפוליטיקה הישראלית שמקימים ממשלה ברגע האחרון להרוויח כמה שיותר, וזה לא סותר שהוא מושחת

לא להאמין לו!!! כל ה"כביכול איתותים" האלו, מיועדים רק למען הותירו כדמות רלוונטית במפה הפוליטית. לרמוז לו שיש על מה לדבר תהיה חולשה עצומה ולא תניב שום תועלת.

לברמן מגעיל סוכן רוסי . הורס את המדינה בשיטתיות . החליש את צה"ל . בגד בנתנייהו ובחרדים .. ובבורא עולם .. פח של גועל . שרץ . עמלקי .

יש לו פרצוף של חיה לא מוכרת שקמה מיתוך שינה

אני חרדי וליברמן מעורר בי סלידה וגועל ודחיה ואולי גם שנאה
עם זאת צריך לדעת שהנושאים שהוא נלחם עליהם הם בציפור הנפש של חלקים רחבים מאוד בציבור הישראלי, וצריך להודות לה' שעד היום היינו לשון מאזניים ונשמר במשהו הצביון היהודי של המדינה. אף אחד לא מבטיח שזה יימשך, וחייבים לענות לטענות שלו באופן ענייני, ולא לתקוף אותו אנטישמי וכו'
כי גם אם זה נכון זה לא משרת את המטרה

שקרן כרוני לא מאמינה לאף מילה,
למה אף אחד לא מדבר לקהל הרוסי ברוסית וחומר כמה שהוא משקר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו